• Anonym (Miss Tease)

Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..

Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     

• Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..
  • puss

Snultan
    Tank att för vissa betyder det det. Oavsett vad den andra tycker.
    Och då blir det ju snopet.

• Chester Copperpot
    Snultan skrev 2013-04-27 15:25:05 följande:
    Haha men snälla. Går inte att jämföra dejt o dansa på krogen. Bara för att man dansar på krogen betyder inte det att det automatiskt blir knulla efteråt.

Jaså, varför går inte det att jämföra?

"Bara för att man dansar" behöver inte betyda att man automatiskt går hem och knullar. Men det är heller inte vad jag sa, och det är heller inte vad frågeställningen handlar om. Om man däremot dansar på det sättet TS beskriver och spelar på sin sexualitet på det sättet TS beskriver, så skulle jag nog däremot tro att det var en done deal och automatiskt bara gå hem och knulla efteråt. Och om jag blev blåst på det sättet TS beskriver, så skulle jag nog känna mig, ja, ganska blåst på konfekten... Inser du inte skillnaden?

Jag försöker bara hitta en jämförbar liknelse när det handlar om att bli teasad och blåst. Men du kan ju använda din fantasi och försöka beskriva ett scenario där du försöker sätta dig in i hur killen känner sig i en motsvarande situation. Eller du kanske inte har empati och inlevelseförmåga? Du kanske inte kan föreställa dig hur det känns att bli blåst på det sättet TS beskriver? "Haha, jag skojade bara...." Jo, det är riktigt jävla kul att bli skojad med på det sättet. Ska jag skoja med dig så att du också förstår?

• CarinaL26
    Snultan skrev 2013-04-27 15:25:05 följande:
    Haha men snälla. Går inte att jämföra dejt o dansa på krogen. Bara för att man dansar på krogen betyder inte det att det automatiskt blir knulla efteråt.
    Om en tjej kommer fram till en kille och dansar framför honom, tar hans hand och lägger på sin bak och fortsätter dansa så, nog är det väl inte konstigt om killen tror att han ska få ligga då?
  • Anonym ()

Helt underbart att retas på det viset, inte testat på främmande karlar dock ;) Mannen får sig lite blöta kallingar ibland när lusten faller på. Fast då får han ju the real thing mellan varven! Alldeles nyss fick han lite blött eftersom vi inte hade möjlighet att dra oss undan och vara ensamma. <3 tease. Kåt som tusan blir jag och troligtvis blir det väldigt hett under täcket senare ikväll :P

• Ermenegildo

Själv blir jag väldigt störd på tjejerna i säkerhetskontrollen på Arlanda. Först stryker de mig på låren, skrevet och rumpan och sen när jag frågar om vi ska knulla sätter de mig i arresten. Slår aldrig fel. Jäkligt fult att sända sådana där signaler om man inte menar något med det!

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • YTSHC
    Ermenegildo skrev 2013-04-27 17:24:07 följande:
    Själv blir jag väldigt störd på tjejerna i säkerhetskontrollen på Arlanda. Först stryker de mig på låren, skrevet och rumpan och sen när jag frågar om vi ska knulla sätter de mig i arresten. Slår aldrig fel. Jäkligt fult att sända sådana där signaler om man inte menar något med det!

• Scarlet 0007
    Chester Copperpot skrev 2013-04-27 11:24:40 följande:

Så, du tycker det är helt okej när en tjej spelar på sex och antyder att killen kommer att få sex och teasar honom en hel kväll på dansgolvet och trycker sin kropp mot hans och nästan får honom att komma i byxorna bara för att hon behövde lite bekräftelse? "Haha, sorry, jag skojade bara. Jag har en pojkkvän därhemma. Tough luck"

Skön kvinnosyn du har...

Klart det är ok. Det är inget knullförbund man ingår bara för att man hånglar lite på krogen. Det kanske var allt man ville, kille/ tjej där hemma eller inte. Vill man vara säker på att man ska få ligga så är inte krogen rätt ställe och okända människor är inte rätt fokus.
  • Anonym (T)
    Scarlet 0007 skrev 2013-05-02 18:44:52 följande:
    Klart det är ok. Det är inget knullförbund man ingår bara för att man hånglar lite på krogen. Det kanske var allt man ville, kille/ tjej där hemma eller inte. Vill man vara säker på att man ska få ligga så är inte krogen rätt ställe och okända människor är inte rätt fokus.

Det är klart man inte ingår nåt förbund, men det är jäkligt svinigt (och snudd på psykopatiskt) att bekräfta någon och sen visa att man bara skojade från första början. Det här med att vanligt hyfs inte skulle gälla på krogen har jag aldrig fattat.
  • PrimitivMan
    Scarlet 0007 skrev 2013-05-02 18:44:52 följande:
    Nej det är sant. Fast det är ändå väldigt frustrerande när man hånglat upp någon på dansgolvet en halvtimme eller så och man ser framför sig resten av natten och hon klämmer ur sig "Men jag har pojkvän". Brukade inte hjälpa med klassikern "Spelar ingen roll, jag är inte svartsjuk".

Fast det där var när man var ung och ständigt kåt och inte nu när är äldre (och lika kåt) och kvinnorna oftast inte inleder något som de inte har några planer på att avsluta. Någon fördel att bli äldre iaf.
    Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..