• Anonym (Miss Tease)

Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..

Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     

• Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..
  • Scarlet 0007
    Anonym (A) skrev 2013-05-21 21:33:18 följande:
    Haha, ja, hånglar man med 3-4 pers under en kväll på krogen som förlovad skall man nog inte vara förlovad. Det var nog inte första gången hon betedde sig sådär heller. Samtliga i umgänget(vi var väl en 6-7 stycken) ansåg att hon verkade vara helt dum i huvudet, när hon gled runt som om hon ägde stället. Skit skall skit ha.

Att du anser det vara omoget att upplysa hennes partner om vad hon gör på krogen får stå för dig. Killen blev tacksam över att vi informerade honom vad hon höll på med, på så vis slipper han dessutom dra på sig eventuella könssjukdomar :)
    Eh, hybris ofta?
  • LEG
    Anonym (A) skrev 2013-05-21 21:33:18 följande:
    Haha, ja, hånglar man med 3-4 pers under en kväll på krogen som förlovad skall man nog inte vara förlovad. Det var nog inte första gången hon betedde sig sådär heller. Samtliga i umgänget(vi var väl en 6-7 stycken) ansåg att hon verkade vara helt dum i huvudet, när hon gled runt som om hon ägde stället. Skit skall skit ha.

Att du anser det vara omoget att upplysa hennes partner om vad hon gör på krogen får stå för dig. Killen blev tacksam över att vi informerade honom vad hon höll på med, på så vis slipper han dessutom dra på sig eventuella könssjukdomar :)

Ja, visst får det stå för mig. Och alla dina förutfattade mansgrisaktiga åsikter får stå för dig.

Vad gjorde kvinnan för fel? Är det förbjudet att dansa om man är förlovad. Enligt din uppgift så hade hon ju ring/ar på sig, hon försökte alltså inte dölja situationen, hon ingav alltså ingen man någon ogrundad förhoppning om något mer. Vari ligger felet? Du uttrycker dig med ”hade varit på” ,vad menar du med det? Hade hon börjat dansa/bjudit upp killarna? Är det förbjudet isf? Varför hånglade männen med henne om hon var förlovad? Är det mer ok? Skulle du gilla att andra män betedde sig så mot din flickvän? Men oj, förlåt, lade jag något ansvar på mannen. Usch så hemskt. Män kan säkert aldrig ha något ansvar i dina ögon – de blir ju förledda, eller hur? Du säger i ditt svar till mig att ”det var nog inte första gången hon betedde sig sådär heller”. Hur vet du det? Har du sett det hända förut? Troligtvis inte eftersom du inte visste vem det var. ”på så vis slipper han dessutom dra på sig eventuella könssjukdomar” – hade hon sex med någon? Vad jag vet så smittar inte könssjukdomar genom kläderna? Och inte kan väl en man hoppa i säng med en förlovad kvinna? Fast visst ja, män har ju inget ansvar.

Det är inte mycket till innehåll i dina argument, mest egna ogrundade slutsatser. Så ja, jag tycker det är omoget. Mycket omoget. Det kommer förhoppningsvis du också att förstå lite längre fram i livet.

• Anonym (T)
    LEG skrev 2013-05-23 19:22:35 följande:
    Ja, visst får det stå för mig. Och alla dina förutfattade mansgrisaktiga åsikter får stå för dig. Vad gjorde kvinnan för fel? Är det förbjudet att dansa om man är förlovad. Enligt din uppgift så hade hon ju ring/ar på sig, hon försökte alltså inte dölja situationen, hon ingav alltså ingen man någon ogrundad förhoppning om något mer. Vari ligger felet? Du uttrycker dig med ?hade varit på? ,vad menar du med det? Hade hon börjat dansa/bjudit upp killarna? Är det förbjudet isf? Varför hånglade männen med henne om hon var förlovad? Är det mer ok? Skulle du gilla att andra män betedde sig så mot din flickvän? Men oj, förlåt, lade jag något ansvar på mannen. Usch så hemskt. Män kan säkert aldrig ha något ansvar i dina ögon ? de blir ju förledda, eller hur? Du säger i ditt svar till mig att ?det var nog inte första gången hon betedde sig sådär heller?. Hur vet du det? Har du sett det hända förut? Troligtvis inte eftersom du inte visste vem det var. ?på så vis slipper han dessutom dra på sig eventuella könssjukdomar? ? hade hon sex med någon? Vad jag vet så smittar inte könssjukdomar genom kläderna? Och inte kan väl en man hoppa i säng med en förlovad kvinna? Fast visst ja, män har ju inget ansvar. Det är inte mycket till innehåll i dina argument, mest egna ogrundade slutsatser. Så ja, jag tycker det är omoget. Mycket omoget. Det kommer förhoppningsvis du också att förstå lite längre fram i livet.

1. Tjejen hånglade med 3-4 killar. Jag skulle uppskattat om jag fick den informationen om min flickvän. 2. Ja det är mer ok. Snacka om att fördela ansvar på fel person. Menar du att tjejen som vet om att hon är förlovad och har ett åtagande är mindre ansvarig än killarna som ev inte vet om det och inte har något åtagande gentemot någon? 3. Inget man vet men skäligt antagande, väx upp. 4. Detta vet man så klart inte heller, men med tanke på dom sexuella anspeglingarna så finns det ändå goda misstankar.
  • InTheShadow
    BigPeter skrev 2013-05-24 10:45:12 följande:
    Jag gillar att kåta upp kvinnor på dansgolvet. 

Brukar du vara med eller utan tröja då?Drömmer
  • BigPeter
    InTheShadow skrev 2013-05-24 11:36:06 följande:
    Brukar du vara med eller utan tröja då?Drömmer
    Ibland har den åkt av Tungan ute
  • InTheShadow
    BigPeter skrev 2013-05-24 11:38:40 följande:
    Ibland har den åkt av Tungan ute
    Jaha, du ränner omkring halvnaken då?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Måste bli jobbigt för de inblandade att behöva se.....det därDrömmer
  • BigPeter
    InTheShadow skrev 2013-05-24 11:49:36 följande:
    Jaha, du ränner omkring halvnaken då?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Måste bli jobbigt för de inblandade att behöva se.....det därDrömmer
    Det har hänt någon gång, ja Glad Det är nog traumatiskt för de runtomkring Drömmer
  • InTheShadow
    BigPeter skrev 2013-05-24 11:54:01 följande:
    Det har hänt någon gång, ja Glad Det är nog traumatiskt för de runtomkring Drömmer
    Traumatiskt? Ja,du bör stå för kuratorkostnaderna för de stackars inblandade Skrattande
  • BigPeter
    InTheShadow skrev 2013-05-24 12:01:53 följande:
    Traumatiskt? Ja,du bör stå för kuratorkostnaderna för de stackars inblandade Skrattande
    Svarade dig på mail Glad
Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..