• Anonym (Miss Tease)

Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..

Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     

• Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..
  • Chester Copperpot
    PrimitivMan skrev 2013-05-03 01:04:23 följande:
    Nej det är sant. Fast det är ändå väldigt frustrerande när man hånglat upp någon på dansgolvet en halvtimme eller så och man ser framför sig resten av natten och hon klämmer ur sig "Men jag har pojkvän".
    Om det där hände mig skulle jag nog hälla ölen över henne och gå därifrån...
  • Ermenegildo
    PrimitivMan skrev 2013-05-03 01:04:23 följande:
    Nej det är sant. Fast det är ändå väldigt frustrerande när man hånglat upp någon på dansgolvet en halvtimme eller så och man ser framför sig resten av natten och hon klämmer ur sig "Men jag har pojkvän". Brukade inte hjälpa med klassikern "Spelar ingen roll, jag är inte svartsjuk".

Fast det där var när man var ung och ständigt kåt och inte nu när är äldre (och lika kåt) och kvinnorna oftast inte inleder något som de inte har några planer på att avsluta. Någon fördel att bli äldre iaf.
    Klassiskt dilemma: 
    ">

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Anonym (Teasan)
    Chester Copperpot skrev 2013-05-03 11:58:05 följande:
    Om det där hände mig skulle jag nog hälla ölen över henne och gå därifrån...
    Kom igen torris, tror du det betyder att hon sagt ja bara för att hon dansar utmanande med dig?
  • popit

Alltså, den först biten stämmer på mig med - jag är 23 år, gillar att gå ut o dansa i läckra kläder. Killar flockas runt mig och får stånd på 2 sek. Fyfan vad jag tycker det är äckligt och respektlöst. Jag kan knappt vara ute och dansa över huvud taget för DIREKT kommer det massa desperata äckelkåta män. Fan säger jag. Usch! Inte okej.

• Anonym (Ett skämt)
    Anonym (Miss Tease) skrev 2013-04-20 00:34:42 följande:
    Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     
    Skämtar du eller? Jag skulle förstå om det var en man som skrivit detta, för att förklara ur hans svartsjuka vinkel hur hanses tjej eller tjejen han är intresserad av, beter sig på dansgolvet.
  • Chester Copperpot
    Anonym (Teasan) skrev 2013-05-03 18:48:02 följande:
    Kom igen torris, tror du det betyder att hon sagt ja bara för att hon dansar utmanande med dig?

Det är ingen som förväntar sig det, och det är heller inte vad den här tråden handlar om. Alla vill dock ha en sportslig chans, går man in i spelet så förväntar man sig att ens mortpart faktiskt också har ett mål i sikte med sitt dansande eller flirtande. Att spela spelet med utgånsgspunkt att lura folk är inte bara osportligt, det är jävligt taskigt. Inser du inte det själv?

Om jag ger dig en komplimang, ex vis, "Vad snygg du är!", så utgår jag ifrån att du tror att jag menar vad jag säger. Eller i varje fall att jag har nån sorts önskan om att prata med dig. Om du säger "Tack!" och tycker att det var snällt sagt av mig, och jag säger "Haha, jag skojade bara. Du ser ut som en jävla kossa." och sen vänder mig om och pratar med någon annan, skulle inte du tycka att det var ganska taskigt?
  • Scarlet 0007

Men nu får vi ta och reda upp ett och annat. Värst vad folk har högs tankar om sig själva och sina liggrättigheter här. 1) det är aldrig ok att vara otrevlig. Att locka någon eller ge en komplimang och sedan säga "äh jag ba skoja" är givetvis sjukt otrevligt för att inte säga idiotiskt. Det är helt enkelt dålig stil att vara otrevlig (om det är oprovocerat) både på krogen och alla andra ställen. Något som däremot inte är en otrevlig sak att säga är "jag har kille". Vilket tar mig till punkt nr. 2) man kan hångla, dansa sexigt eller till och med säga "jag är sugen på att ha sex med dig" och sedan inte HA sex utan att någon ska bli förbannad för att denne inte får knulla i slutändan. Vad fasen är det för människosyn? Man måste väl kunna hångla med folk utan att man ska bli tvungen att knulla för det?! Jag gillar att hångla och gör det gärna på krogen om jag känner för det. Med det är det verkligen inte säkert att jag tänker ha sex. Skulle en kille hångla med mig, dansa med mig och flörta med mig, och sedan bli förbannad (eller slänga en öl över mig) när jag tackar nej till att åka hem till honom och knulla.., då skulle jag nog börja garva (ok, inte om jag fick en öl över mig). Vad 17 liksom? Sen vad anledningen till att jag inte vill knulla är, det har han inte med att göra.

• Anonym (T)
    Scarlet 0007 skrev 2013-05-05 16:37:19 följande:
    Men nu får vi ta och reda upp ett och annat. Värst vad folk har högs tankar om sig själva och sina liggrättigheter här. 1) det är aldrig ok att vara otrevlig. Att locka någon eller ge en komplimang och sedan säga "äh jag ba skoja" är givetvis sjukt otrevligt för att inte säga idiotiskt. Det är helt enkelt dålig stil att vara otrevlig (om det är oprovocerat) både på krogen och alla andra ställen. Något som däremot inte är en otrevlig sak att säga är "jag har kille". Vilket tar mig till punkt nr. 2) man kan hångla, dansa sexigt eller till och med säga "jag är sugen på att ha sex med dig" och sedan inte HA sex utan att någon ska bli förbannad för att denne inte får knulla i slutändan. Vad fasen är det för människosyn? Man måste väl kunna hångla med folk utan att man ska bli tvungen att knulla för det?! Jag gillar att hångla och gör det gärna på krogen om jag känner för det. Med det är det verkligen inte säkert att jag tänker ha sex. Skulle en kille hångla med mig, dansa med mig och flörta med mig, och sedan bli förbannad (eller slänga en öl över mig) när jag tackar nej till att åka hem till honom och knulla.., då skulle jag nog börja garva (ok, inte om jag fick en öl över mig). Vad 17 liksom? Sen vad anledningen till att jag inte vill knulla är, det har han inte med att göra.
    Jag håller med dig i princip. Och då menar jag i princip, det är alltid okej att hångla utan att ha sex, att ångra sig, osv. Men det handlar om vilka signaler man skickar ut. TS skickar ut ligga-signaler helt medvetet, utan att ha några intentioner av att ligga. Skickar man ut signaler om att det bara blir hångel så är det naturligtvis helt okej. Det har hänt mig några gånger och jag tycker det är jättemysigt. Dessutom tycker jag det är smart, mtp den ofantliga mängd skitstövlar jag träffat på krogen. Vad mångra killar inne på toan säger, vill ingen tjej veta (eller så vill man det).
  • Anonym (Wyt)
    Snultan skrev 2013-04-27 15:25:05 följande:
    Haha men snälla. Går inte att jämföra dejt o dansa på krogen. Bara för att man dansar på krogen betyder inte det att det automatiskt blir knulla efteråt.
    Det är en viss skillnad mellan att dansa lite på krogen på ett flirtigt vis och att i princip släta av någon som TS gör enligt sin beskrivning.
Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..