• Anonym (Miss Tease)

Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..

Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     

• Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..
  • puss

Anonym less
    Många gånger ja. Det kan knappast vara nyheter för dig.

• Chester Copperpot
    Anonym (Less) skrev 2013-04-27 10:26:20 följande:

Så män är djur? Helt utan självbehärskning, styrs bara av instinkter när ni blir kåta? Nät kuken blir blodfylld kan ni inte låt bli att våldta om ingen villig kvinna ställer upp? Skön manssyn du har.

Så, du tycker det är helt okej när en tjej spelar på sex och antyder att killen kommer att få sex och teasar honom en hel kväll på dansgolvet och trycker sin kropp mot hans och nästan får honom att komma i byxorna bara för att hon behövde lite bekräftelse? "Haha, sorry, jag skojade bara. Jag har en pojkkvän därhemma. Tough luck"

Skön kvinnosyn du har...

• YTSHC
    Chester Copperpot skrev 2013-04-27 11:24:40 följande:

Så, du tycker det är helt okej när en tjej spelar på sex och antyder att killen kommer att få sex och teasar honom en hel kväll på dansgolvet och trycker sin kropp mot hans och nästan får honom att komma i byxorna bara för att hon behövde lite bekräftelse? "Haha, sorry, jag skojade bara. Jag har en pojkkvän därhemma. Tough luck"

Skön kvinnosyn du har...

Vad är det för fel att retas sexuellt på ett dansgolv?
  • puss

Förr eller senare retas man med fel person. Och då säger jag bara HA HA.

• Snultan

Inget konstigt alls med det.

Fast jag retas bara med min pojkvän

Gravid i vecka 17! ****** BF 11 Oktober!
  • Anonym (T)

Omoget och fånigt att skicka ut signaler om något som man sen inte lever upp till. Oavsett kille eller tjej. Pinsamt och i vissa fall elakt. Som i det här fallet.

• Chester Copperpot
    YTSHC skrev 2013-04-27 12:13:37 följande:
    Vad är det för fel att retas sexuellt på ett dansgolv?

You talk the talk, but you don't walk the walk....

Det är helt enkelt ganska douchigt att "retas sexuellt" om man inte har en endaste tanke på att genomföra det.

Om vi vänder på rollerna då. Säg att jag flirtar med en tjej och hon är märkbart intresserad. Jag bjuder ut henne på dejt, och det blir en lyckad dejt. Vi äter middag och dricker vin, och efter middagen är hon jävligt på och hintar om att gå hem tillsammans. Jag reser mig upp och säger: "Din lättlurade dumma jävla fitta. Allt jag ville var att få dig på kroken. Tror du jag går hem och knullar efter en enda dejt? Det är det bara billiga horor som gör...." Och så går jag därifrån....

Låter det som ett trevligt beteende? Eller är det bara jävligt douchigt? Hur tror du hon känner sig efteråt?

• Anonym (Knäckande)
    Chester Copperpot skrev 2013-04-27 13:56:01 följande:
    You talk the talk, but you don't walk the walk.... Det är helt enkelt ganska douchigt att "retas sexuellt" om man inte har en endaste tanke på att genomföra det. Om vi vänder på rollerna då. Säg att jag flirtar med en tjej och hon är märkbart intresserad. Jag bjuder ut henne på dejt, och det blir en lyckad dejt. Vi äter middag och dricker vin, och efter middagen är hon jävligt på och hintar om att gå hem tillsammans. Jag reser mig upp och säger: "Din lättlurade dumma jävla fitta. Allt jag ville var att få dig på kroken. Tror du jag går hem och knullar efter en enda dejt? Det är det bara billiga horor som gör...." Och så går jag därifrån.... Låter det som ett trevligt beteende? Eller är det bara jävligt douchigt? Hur tror du hon känner sig efteråt?          

Chester Copperpot skrev 2013-04-27 13:56:01 följande:
    You talk the talk, but you don't walk the walk.... Det är helt enkelt ganska douchigt att "retas sexuellt" om man inte har en endaste tanke på att genomföra det. Om vi vänder på rollerna då. Säg att jag flirtar med en tjej och hon är märkbart intresserad. Jag bjuder ut henne på dejt, och det blir en lyckad dejt. Vi äter middag och dricker vin, och efter middagen är hon jävligt på och hintar om att gå hem tillsammans. Jag reser mig upp och säger: "Din lättlurade dumma jävla fitta. Allt jag ville var att få dig på kroken. Tror du jag går hem och knullar efter en enda dejt? Det är det bara billiga horor som gör...." Och så går jag därifrån.... Låter det som ett trevligt beteende? Eller är det bara jävligt douchigt? Hur tror du hon känner sig efteråt?          

Som kvinna hade jag känt mig oerhört kränkt och självförtroendet hade nog fått sig en törn. Människors sexualitet är faktiskt känsliga områden och jag tycker vi ska behandla varandra bättre än så. Ingenting fel alls att gå ut och dansa och ligga runt om man vill det och antingen är singel eller i en öppen relation, men att medvetet förnedra någon som ts gör tycker jag är lågt.
  • Snultan

Haha men snälla. Går inte att jämföra dejt o dansa på krogen. Bara för att man dansar på krogen betyder inte det att det automatiskt blir knulla efteråt.

Gravid i vecka 17! ****** BF 11 Oktober!
Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..