• Anonym (Miss Tease)

Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..

Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     

• Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..
  • Häggen
    Anonym (Less) skrev 2013-04-27 10:26:20 följande:

Så män är djur? Helt utan självbehärskning, styrs bara av instinkter när ni blir kåta? Nät kuken blir blodfylld kan ni inte låt bli att våldta om ingen villig kvinna ställer upp? Skön manssyn du har.
    Jag tänkte inte på att skriva den eventuella procent satsen.
    Då det Går att tolka jag menar Alla män vill våldta.
    Det jag menade var mer att de få som inte har den humana spärren att respektera ett Nej, att
    det är just de som triggas att våldta.
    Jag trodde att det gick att förstå att det Inte är alla män........men tydligen inte.
  • Anonym (Kille)

Konstigt att du har en kille, om du är så ojust som du beskriver skulle du aldrig få chansen att bli min kvinna.
    När jag var ung stötte jag på sådana kvinnor som du som hade killar, håll er hemma, ni slösar bara energi och tid för oss som letar efter en livskamrat, det är inte schysst.

• lollat

Jag har samma besatthet, men jag älskar att dissa just sånna som dej.

Jag vet att dom tjejer som gnider sej hårdast på dansgolvet troligtvis aldrig kommer komma längre än just det. Och jag dissar dej gladeligen alla dagar i veckan, kanske fattar jag ditt lilla spel och lurar in din vän i min charm? Helt plötsligt står jag där och hånglar med din kompis och du får jucka på nån tönt som tror han vunnit storpriset.

• läderfejs

när jag var yngre hade jag nog gått på sånt beteende... nu är jag äldre och visare... tittar bara på unga tjejer i smyg, så de inte vet att jag kollar... jag inser att jag ändå inte har nån chans på en ung, sexig tjej... varför ge henne den bekräftelsen?

• Anonym (A)

Haha, var med om en sådan situation för några helger sedan. Någon brud som började gnida sig mot en polare på dansgolvet, han var såpass full att han inte riktigt tänkte på det, till saken hör att hon hade varit på 3-4 andra killar under kvällens lopp. Vi andra i gänget blev lite nyfikna eftersom hon hade förlovningsring/vigselring på sig, och bestämde oss för att sätta henne på plats, så vi fick tjejkompisarna att gå fram och "bekanta" sig med henne för att få fram hennes namn osv.

Vi kollade sedan upp henne på facebook och hörde av oss till hennes kille, där vi undrade om han tyckte det var okej att hans flickvän sprang runt och betedde sig som en efterbliven tonåring på krogen när hon var såpass gammal som hon var. När vi kollade hennes facebook några dagar senare hade hon inget förhållande längre :(

tl;dr Lev ditt liv som du vill, men var beredd att ta konsekvenserna om något oväntat helt plötsligt skulle hända :D Själv är jag övertygad att såna som du förmodligen skulle få en ännu större kick av situationen.

• läderfejs
    Anonym (A) skrev 2013-05-21 08:44:45 följande:
    Haha, var med om en sådan situation för några helger sedan. Någon brud som började gnida sig mot en polare på dansgolvet, han var såpass full att han inte riktigt tänkte på det, till saken hör att hon hade varit på 3-4 andra killar under kvällens lopp. Vi andra i gänget blev lite nyfikna eftersom hon hade förlovningsring/vigselring på sig, och bestämde oss för att sätta henne på plats, så vi fick tjejkompisarna att gå fram och "bekanta" sig med henne för att få fram hennes namn osv.

Vi kollade sedan upp henne på facebook och hörde av oss till hennes kille, där vi undrade om han tyckte det var okej att hans flickvän sprang runt och betedde sig som en efterbliven tonåring på krogen när hon var såpass gammal som hon var. När vi kollade hennes facebook några dagar senare hade hon inget förhållande längre :(

tl;dr Lev ditt liv som du vill, men var beredd att ta konsekvenserna om något oväntat helt plötsligt skulle hända :D Själv är jag övertygad att såna som du förmodligen skulle få en ännu större kick av situationen.
    bra jobbat
  • Anonym (Dansar´n !)

Intressant! Jag känner igen mej mkt i dej ts!
    Jag är också en tjej på 21, med pojkvän. Jag och min kille har ett väldigt öppet förhållande och när vi är ute på krogen älskar jag också att dansa. Dansa kan ha väldigt många olika innebörder, och det kan vara med allt från tjejkompisar till främlingar till min killes bästa kompisar. Alla har väl något form av bekräftelsebehov, och när jag är ute tycker jag också att det är grymt kul att känna bekräftelse genom att killar gillar mitt sätt att dansa, att tjejer tycker det är kul att dansa med mig för att dom då får bättre självförtroede till att själva våga ta tag i en kille och dansa loss. Ja, you name it!
    Som sagt är jag och min kille väldigt öppna, och jag kan också dansa med andra killar kanske egentligen inte FÖR nära, men utan att göra ngt. Jag har aldrig känt om killar petrat mej i rumpan med sitt stånd, och jag gnider inte heller direkt mitt skrev mot dem, men jag kan lägg dansa med en annan kille och det märks tydligt att han gillar det - medan min kille står bredvid och ser allt! Ibland om det är med hand egna killkompisar jag dansar, så kan han emellanåt komma och strula upp mig för att sedan trycka mig tillbaka till killen. Jag jag vara ärlig så tror jag att han också har ett litet bekräftelsebehov och gillar att de att andra killar tänder på det som är hans.
    Säga vad ni vill och det kanske låter konstigt, men vi båda är lyckliga och jag tror vårt lilla rollspel livar upp vårt förhållande, och det är många av mina kompisar, tjejer som killar, som verkar vara avundsjuka att både han och jag kan göra vad vi vill, utan massa barnslig avundsjuka! Måste säga att jag aldrig har eller skulle vara otrogen, killen är mannen i mitt liv!  

• LEG
    Anonym (A) skrev 2013-05-21 08:44:45 följande:

Tja, man kan ju undra vem som var omognast i den här situationen. 
  • dressyrpiska
    Anonym (Miss Tease) skrev 2013-04-20 00:34:42 följande:
    Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     
    Det du tänder på är ju förnedring, makt och dominans. Det är inget fel i sig. Problemet är att du risker leka sådana lekar med personer som inte givit sitt samtycke. Låt gå att man kan tycka det är puckade kåthuvuden som får skylla sig själv. Men det är fortfarande respektlöst.
  • Anonym (A)
    LEG skrev 2013-05-21 18:43:32 följande:
    Tja, man kan ju undra vem som var omognast i den här situationen. 
    Haha, ja, hånglar man med 3-4 pers under en kväll på krogen som förlovad skall man nog inte vara förlovad. Det var nog inte första gången hon betedde sig sådär heller. Samtliga i umgänget(vi var väl en 6-7 stycken) ansåg att hon verkade vara helt dum i huvudet, när hon gled runt som om hon ägde stället. Skit skall skit ha.

Att du anser det vara omoget att upplysa hennes partner om vad hon gör på krogen får stå för dig. Killen blev tacksam över att vi informerade honom vad hon höll på med, på så vis slipper han dessutom dra på sig eventuella könssjukdomar :)
Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..