BF januari 2014
Vi ska ha Brio go babyskydd med bas, isofix e insatt i bilen. Verkar jättesmidigt! Vi har känt o klämt på den innan vi bestämde oss. Plus e att den går att ha i vagnens chassi också :)
Hehe, ja det är mycket kläder med öron för bebisar. Jag personligen tycker bara det är sött. Är ju trots allt bara när de är sådär supersmå som man kan spöka ut dom i sådana där konstiga saker. Fast hittills har jag inte köpt någon sådan. Ska få låna en brunbjörns-overall i storlek 56 av en kompis som är sådär lurvig och mysig. Sen köpte jag en jättefin fleeceoverall idag på en second hand i storlek 62. Jag tänker att overall kommer man nog använda jan-april beroende på väderlek så skadar ju inte att den inte passar från början. Ja eller är bebben i storebrors storlek så är nog inte storleken så galen. Han var ju 56cm när han föddes.
Idag plockade jag dessutom fram alla gamla kläder jag sparat från storebror från förrådet. Höll ju på att gå i bitar av hur litet och sött allt var. Har ju bara sparat de första som jag köpte redan innan sonen föddes så de är väldigt fint skick och könsneutrala.
Lite tidigt att börja boa redan men jag vill inget annat nu när jag är hemma och är sjukskriven.
Gick förresten in i v 22 idag. Tiden tickar på.
Så har man äntligen fått lite koll på hur jag ska försöka jobba månaden ut. Det är alltså väldigt lite. 6 timmar i veckan ca. Utspritt på två dagar. Känns nästan larvigt, men måste försöka jobba lite iaf för att se om det går. Kanske blir det mer om jag orkar sen, kanske mindre om fogarna blir värre. Ska bli skönt att få vara lite social och tillbaks på jobbet igen iaf.