BF januari 2014
Bananis: Ja jag hade ju liggkorg senast och den tog jag sällan av. Tyckte iof inte det var nå större problem att dra upp vagnen för trappor och dra in den i hallen då. Vet inte om det känns lika smidigt nu. Får tänka över det lite.
Bananis: Ja jag hade ju liggkorg senast och den tog jag sällan av. Tyckte iof inte det var nå större problem att dra upp vagnen för trappor och dra in den i hallen då. Vet inte om det känns lika smidigt nu. Får tänka över det lite.
Idag kunde jag precis känna buffarna inte bara inne i magen utan även på handen utsnpå. Hoppas sambon får känna det snart!
Ja det är väl lite så i såna här stora grupptrådar att man inte får svar på det man skriver hela tiden. Vill man ha det så är det nog lättare i mindre grupper. Jag svarar inte själv så mycket på allt men tycker det är intressant att läsa och se att man typ känner igen sig och också hur olika det kan vara.
Roligt att det är så mycket RUL nu för alla. Vi ska imorgon. Längtar så otroligt mycket nu :D
Så nu har vi varit på RUL. Bebben låg dubbelvikt som ett V så till en början var det rätt svårt att se så bra. Den envisades med att ligga lite halvknasigt eller vända sig fel hela tiden så BM ruskade om min mage titt som tätt så den skulle flytta på sig så hon kunde mäta. Allt såg iaf fint ut och BF står kvar på 15/1. Härligt att se den röra sig samtidigt som jag kände det. Så skönt att veta att allt är bra också :) Bilderna vart ganska otydliga men lägger upp en i bildtråden .
Hehe, vad roligt att läsa om drömmarna ni har. Jag har haft jättemycket mardrömmar senaste veckorna. Vaknar och vågar inte somna om över de mest konstiga grejer. Har även drömt att jag hade en manlig barnmorska som jag var otrogen med varje gång jag skulle på besök. Snacka om weird!