• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Mymemlan
    hundenhubbe skrev 2013-05-19 12:32:26 följande:
    JAg pluggar med till syrra :D Termin 3 snart klar! :D

Kul, jag börjar läsa sista terminen nu till hösten så blir färdig precis samtidigt som bebbe är färdigbakad :)
  • Mymemlan
    heartems skrev 2013-05-19 12:29:02 följande:
    Hade precis liiiite blodblandade flytningar ( ursäkta infon ) Hoppas det inte är någon fara! Försöker vara positiv :)
    Jag hade lite brunblandade flytningar väldigt ljusa, några dagar förra veckan. Men dom är borta sen nån dag tillbaka och varade bara på morogonen en gång varje dag typ. Illamående till tusen och tar mediciner för det, så för mig har det nog gått bra :) 
  • Syskonförsök

Hej!
    Vi plussade idag med ett clear blue digitalt med veckoindikator "Gravid 1-2".
    Vi är ett tjejpar som har en liten 12:a här hemma.
    Det är min flickvän som är gravid, men hon är inte lika intresserad av nätet som jag är, haha.
    Vi har gjort IVF och har BF 26/1.

Jag har dock en liten oroande känsla, så det dröjer nog lite innan jag är så aktiv här, vill gärna få lite starkare test först (vi fick 5st superdupersvaga på testlagret som inte stegrat det minsta). 

Ville mest säga hej och ha så tråden sparas så jag kan läsa ikapp alla er som kommit lite längre än oss  

• Kramardig

AADOMENIQE: Gud så skönt för dig! Med sonen mådde jag illa och kräktes varje dag till vecka 19 och jag hoppas att det inte blir så den här gången för det var riktigt hemskt!!!

• Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-05-19 16:17:16 följande:
    AADOMENIQE: Gud så skönt för dig! Med sonen mådde jag illa och kräktes varje dag till vecka 19 och jag hoppas att det inte blir så den här gången för det var riktigt hemskt!!!
    Jag hade så med sonen till vecka 26.. Hyperemiss elr nått tror jag dom kallar det. Har ju inte ens tagit mig ur sängen i veckan men nu har äter jag både lergigan comp och primperan så orkar mig upp och får i mig mat...! :) 
  • Flikkan

Hejsan!
    BF 17/1 :)
    Första barnet!
    Plussade efter 17 långa försök den 7/5 :)

Roligt att hänga med här!

• eriksson i dalsland

Har nu varit inne och kollat mig eftersom jag blött lite och haft ont i magen. Men det gick bra en liten på 3,4 mm med ett pickande hjärta. Däremot var jag förstoppad så nu får jag göra något åt det.

• fluu

Herregud,vad denna graviditet fått mig att svettas! Förra gången frös jag mitt i sommaren. Nu går ja runt och är plaskvåt av svett hela tiden.
    Dammsög nyss vår lilla trea och kan nu vrida ur mig! Igår cyklade vi den lilla biten bort till macken och köpte glass i sommarvärmen,jag såg lagom fräsch ut.

Undrar om jag ska gå hela denna graviditet och ständigt vara röd som en tomat av värmen och svettas floder...

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • EmiliaGK

Har en fundering... Foglossning! Jag har stickningar i blygdbenet ner mot ljumsken och långt ner i ryggen typ vid svanskotan, fast på vänstersidan som strålar ner i rumpan emellanåt. Fick det ganska tidigt förra grav men inte så här tidigt och kommer inte ihåg om det kändes typ så här...?

Vad har bi för erfarenheter av foglossning och hur kändes det?

Svar på tråden BF januari 2014