• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • LillFrö
    hundenhubbe skrev 2013-05-19 12:40:27 följande:
    Börjar med närma mig v.7 och är också orolig! Men illamåendet är ju tecken på att de fortfarande går bra :)

Ja det är ju sant, men skulle hellre önska fortsätta med ömma bröst eller något i den stilen... ;)
  • verkar
    LillFrö skrev 2013-05-19 18:02:45 följande:
    Ja det är ju sant, men skulle hellre önska fortsätta med ömma bröst eller något i den stilen... ;)

. Ja ömna bröst är lagom inget illamående,foglosning eller graviditets klåda tack
    Ursäkta min dyslexi
  • Ellen 20

plussade idag så jag hoppar också in här Glad BF 27/1. går in i v.5 imorgon. Mår toppen faktiskt. detta är mitt 4:e barn. lite tröttare än vanligt och en del humörsvängningar men annars toppen. Är inte så långt inne i graviditeten ännu så de kommer väl när man minst anar de.

• Chaplin89

Lillfrö: varför ska man ta Betapred mot illamående?? Står dessutom att det finns risk för att fostret skadas!

• hundenhubbe
    Mymemlan skrev 2013-05-19 15:43:53 följande:
    Kul, jag börjar läsa sista terminen nu till hösten så blir färdig precis samtidigt som bebbe är färdigbakad :)
    Härligt att vara färdig! Jag tar uppehåll bara sen tillbaka :)
  • Susanne1975
    eriksson i dalsland skrev 2013-05-19 17:02:13 följande:
    Har nu varit inne och kollat mig eftersom jag blött lite och haft ont i magen. Men det gick bra en liten på 3,4 mm med ett pickande hjärta. Däremot var jag förstoppad så nu får jag göra något åt det.
    Grattis till lyckat vul!  Solig Hoppas blödningarna håller sig borta. Hur långt är du gången i graviditeten? 
  • Potatis

Hallå!

Plussade idag, bf 24-25/1 ð??? Trodde aldrig att jag skulle få se på ett pluss, fjärde gången gillt i guess ð??? Har mycket molvärk sen en vecka tillbaka, växtvärk antar jag? Kul att följa er andra som också är beräknade i januari!

• Susanne1975
    Syskonförsök skrev 2013-05-19 15:52:10 följande:
    Hej!
    Vi plussade idag med ett clear blue digitalt med veckoindikator "Gravid 1-2".
    Vi är ett tjejpar som har en liten 12:a här hemma.
    Det är min flickvän som är gravid, men hon är inte lika intresserad av nätet som jag är, haha.
    Vi har gjort IVF och har BF 26/1.

Jag har dock en liten oroande känsla, så det dröjer nog lite innan jag är så aktiv här, vill gärna få lite starkare test först (vi fick 5st superdupersvaga på testlagret som inte stegrat det minsta). 

Ville mest säga hej och ha så tråden sparas så jag kan läsa ikapp alla er som kommit lite längre än oss  
    Hej och grattis till ert plus! {#emotions_dlg.flower} Solig Gravid
  • dosed

Hej hoppar in här jag med. Har bf 19/1. Det enda symtom jag har är att jag har mensvärk nästan hela tiden, nån mer som har så? Såg att ni är några som pluggar till ssk, kul! Jag blev färdig ssk i januari så har bara jobbat sen dess.

Svar på tråden BF januari 2014