• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Trollbarnet
    Kärleksmiraklet skrev 2013-05-17 21:59:28 följande:
    Vilken vecka är du i?

när jag kollade mig i spegeln ikväll, så kände jag mig verkligen gravid, har liknande mage som du...  
    v 6+3 på bilden skulle jag tro :)
  • Chaplin89

Godmorgon v 8 ( 7+0 )
    Illamåendet hänger i än, börjar bli svullen om magen så jeansen börjar spänna och jag känner mig väldigt gravid :)

• Kramardig

Guud så less jag är på detta illamående! Varför måste man må illa?! Jag hoppas innerligt att det försvinner snart så man får njuta av graviditeten.

• mariafii
    heartems skrev 2013-05-18 22:56:41 följande:
    Har inte skrivit på ett tag här men har försökt läsa ikapp :) Ser att ni skriver om blödning tidigt i graviditeten och kan berätta att jag blödde många gånger tidigt i graviditeten med min dotter men allting gick jätte bra! :) Så länge man inte har ont i magen samtidigt så brukar det inte vara någon fara!

Själv har man hunnit komma till v 8 ( 7+1 ) men har fortfarande inte ett enda symtom! :)

Åhh en till som knappt känner symptom :) Kan du njuta av det ?
  • Susanne1975
    bananiss skrev 2013-05-18 22:31:03 följande:
    Det var nån i v 5 som var orolig för att de stod 2-3 v på digitalt test. Men det räknas ju från ÄL, så om man är i v 5 så är det ju 3 v efter ÄL :) ville bara förtydliga utifall du kanske trodde de räknades från senaste mens. Så jag skulle säga att det visar rätt! :)
    Tack för förklaringen men jag vet att det är så. Jag testade igår på 5+3 och tyckte det borde ha visat 3+ istället för 2-3 v. 
  • Susanne1975
    heartems skrev 2013-05-18 22:56:41 följande:
    Har inte skrivit på ett tag här men har försökt läsa ikapp :) Ser att ni skriver om blödning tidigt i graviditeten och kan berätta att jag blödde många gånger tidigt i graviditeten med min dotter men allting gick jätte bra! :) Så länge man inte har ont i magen samtidigt så brukar det inte vara någon fara!

Själv har man hunnit komma till v 8 ( 7+1 ) men har fortfarande inte ett enda symtom! :)
    Jag hoppas det stämmer på mig. Har haft lite bruna + rosaaktiga flytningar i några dagar nu som kommer och går, ingen smärta. Jag vågar dock inte ta frånvaron av smärta som något positivt. När jag fick missfall i v 7 hade jag knappt ont och blödde inte särskilt mycket heller. 

Bara att vänta och se och hoppas på det bästa men befinner mig i en känslomässig berg- och dalbana just nu.

Ditt inlägg gav hopp och det tackar jag för! Solig 
  • EmiliaGK

Någon som känner stickningar och småhugg typ i underlivet/blygdbenet.. ??? De senaste dagarna har molvärken gått över till stickningar.. och lite längre ner än tjejmagen.

Hade en liten blödning i torsdags morse, och igår vääääldigt sparsam färgad flytning.. Stickningarna kom efter VUL jag gjorde i torsdags?? Har inte ont men svävar mellan hopp och förtvivlan då jag för 2 mån sen fick MF i v 7.

• Susanne1975
    EmiliaGK skrev 2013-05-19 08:58:47 följande:
    Någon som känner stickningar och småhugg typ i underlivet/blygdbenet.. ??? De senaste dagarna har molvärken gått över till stickningar.. och lite längre ner än tjejmagen.

Hade en liten blödning i torsdags morse, och igår vääääldigt sparsam färgad flytning.. Stickningarna kom efter VUL jag gjorde i torsdags?? Har inte ont men svävar mellan hopp och förtvivlan då jag för 2 mån sen fick MF i v 7.
    Jag hoppas att det såg bra ut på ditt vul och att det går bra för dig. Jag kastas också mellan hopp och förtvivlan då jag har färgade flytningar sedan några dagar. Det är jobbigt att oroa sig Rynkar på näsan
Svar på tråden BF januari 2014