• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • verkar

Min mage har varit väldigt svullen i ca en vecka nu som hos många andra, har jag läst. Men nu i v 7 ( 6+0) har det lagt sig. Känns nästa som vanligt nu kan jag ligga på magen igen utan att det känns obehagligt

Ursäkta min dyslexi
  • Chaplin89

Jag har haft ont i livmodern inatt, så pass att jag inte kunde sova... Inget blod iallafall och det lugnar lite :)
    Mått jätteilla också och tror att halsbrännan är på gång redan :( Hemma från jobbet idag då 11 timmars arbete verkade för mäktigt idag efter en sömnlös och orolig natt!!

• Spirello
    Susanne1975 skrev 2013-05-18 11:26:31 följande:
    Är det någon som fortsatt testa med clearblue digital med veckoindikator? Är nyfiken på vilken dag ni fått 3+? Själv är jag på 5+3 idag och fick gravid 2-3 v. i morse. Är orolig 

Jag tog ett digitalt idag i vecka 5+0 och fick 3+.. Men hormonnivåerna kan ju variera väldigt mycket från person till person så jag tror inte du behöver oroa dig!
  • Susanne1975
    Spirello skrev 2013-05-18 12:33:32 följande:

Jag tog ett digitalt idag i vecka 5+0 och fick 3+.. Men hormonnivåerna kan ju variera väldigt mycket från person till person så jag tror inte du behöver oroa dig!
    Tack för svaret.Jag ska testa om några dagar igen. Jag har känt mig väldigt orolig ett par dagar nu eftersom jag haft färgade och bruna flytningar...inget nu i alla fall. Ska försöka tänka positivt. 
  • Oh baby
    Susanne1975 skrev 2013-05-18 11:26:31 följande:
    Är det någon som fortsatt testa med clearblue digital med veckoindikator? Är nyfiken på vilken dag ni fått 3+? Själv är jag på 5+3 idag och fick gravid 2-3 v. i morse. Är orolig 

Jag gjorde ett test i veckan, minns inte vilken dag, kanske måndag eller tisdag? Fick iallafall 3+ då, men som sagt man har nog väldigt olika hormonnivåer och du kanske har fler dagar från äl till att ägget fäster än du tror. Just veckoindikator grejjen tror jag inte att man ska lägga så stor vikt vid egentligen (fast jag förstår dig, jag är som du). Har du vul inbokat? Håller tummarna för att allt är bra för dig, verklihen
  • Oh baby

Det var lite symboler med som inte dök upp för att jag skriver från telefonen. :-*

• Susanne1975
    Oh baby skrev 2013-05-18 15:55:06 följande:

Jag gjorde ett test i veckan, minns inte vilken dag, kanske måndag eller tisdag? Fick iallafall 3+ då, men som sagt man har nog väldigt olika hormonnivåer och du kanske har fler dagar från äl till att ägget fäster än du tror. Just veckoindikator grejjen tror jag inte att man ska lägga så stor vikt vid egentligen (fast jag förstår dig, jag är som du). Har du vul inbokat? Håller tummarna för att allt är bra för dig, verklihen
    Tack för ditt svar. Jag ska på vul den 4/6 och längtar dit väldigt mycket nu. Jag har haft bruna/färgade flytningar ett par dagar nu så jag är verkligen orolig Gråter
  • Oh baby

Läser om graviditeter i skolan nu, visst jag kan inte lugna dig och ge dig säkerhet om att du inte får ett mf. Men det är absolut inte ovanligt med blödning i början av en graviditet. Samtidigt så förstår jag din extra oro med tanke på din erfarenhet. Sanningen är hemsk men det är att vi inte kan göra nåt åt saken om det är påväg att bli mf. Det kan oxå vara en tröst i oron, för man är ju orolig. Jagvhsr oxå extra ont i magen de senaste dagarna och även i luvmodern. Känner inte mig från tidigare graviditeter. Jag håller tummarna för både dig och mig :-*

• Oh baby

Känner inte igen mig från tidigare graviditeter skulle det stå. Skriver från telefonen

Svar på tråden BF januari 2014