• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • HimmelHav

Hej! Jag hoppar med här! Plussade med 2a barnet nu i tisdags, men var tvungen att köpa ett dyrt digtalt för att verkligen tro på det! Första tog 1,5 år att få till och denna på första. Min kropp kanske har fattat vad d går ut på BF 16 januari 2014! Inga symptom än, mer än att det brände till i mellangården dagarna innan jag plussade...

• mariafii
    30maj skrev 2013-05-17 21:50:50 följande:
    Neline: men ja är på 5+1 nu och har bf 15 januari...hur hänger de ihop?

Tycker också det är konstigt hur det räknas för jag är 5+5 och bf 12 jan fast jag har iuförsäg räknat på en cykel som är 30 dagar lång
  • Susanne1975
    mariafii skrev 2013-05-18 08:26:40 följande:

Tycker också det är konstigt hur det räknas för jag är 5+5 och bf 12 jan fast jag har iuförsäg räknat på en cykel som är 30 dagar lång
    Jag är på 5+3 och har BF 14/1 och har också räknat på en 30 dagars cykel. Glad
  • Burberry

Det går att räkna på lite olika sätt. och alla är ju bara ditåt datum o veckor. Har två appar jag använder, satt in samma datum för senaste mens, men den ena ger väntad b.f 17.1, medan den andra har 20.1. Men på ultraljudet så får man ju det b.f datum som är det "officiella"

• Nathis

Jag är i v 5+4 idag och bf 13 januari enligt familjelivs men jag vet inte hur långt jag har imellan mensen å ägglossning å liknande så tog de så länge så mitt datum kommer säkert ändras?

Grattis till alla som har plussat!:) 

• popcornplaya

Fy vilken natt... Världens magkatarr så jag inte sovit en blund och bara spytt och haft ont. Har aldrig haft så illa förr.

• mariafii
    Susanne1975 skrev 2013-05-18 09:06:19 följande:
    Jag är på 5+3 och har BF 14/1 och har också räknat på en 30 dagars cykel. Glad

Ja precis för använder man appar så blir det knas då dom räknar på 28 dagar cykel så jag har skrivit in mensens första dag två dagar efter för annars blir det fel när jag vet då jag hade äl
  • Susanne1975
    mariafii skrev 2013-05-18 10:03:54 följande:

Ja precis för använder man appar så blir det knas då dom räknar på 28 dagar cykel så jag har skrivit in mensens första dag två dagar efter för annars blir det fel när jag vet då jag hade äl
    Jag har räknat från ÄL eftersom den kom 8 dagar senare än förväntat. Inte lätt att räkna alla gånger. Enligt uträkning från mensens första dag skulle jag vara mycket längre gången än jag räknar själv. Får se vad det visar på VUL den 4/6...om det nu finns något att se där inne.
  • SaraKarla

Jag har också fått problem med magkatarr. Är det vanligt vid graviditet?

• Susanne1975

Är det någon som fortsatt testa med clearblue digital med veckoindikator? Är nyfiken på vilken dag ni fått 3+? Själv är jag på 5+3 idag och fick gravid 2-3 v. i morse. Är orolig Rynkar på näsan

Svar på tråden BF januari 2014