• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Är det farligt för bebisen att sitta ute i solen? Tänkte pga värmen, har ju linne på mig och täcker magen, så den får ju inte direkt solljus på sig. Kan väl inte börja koka där inne? ;)

• LillFrö

Usch jag blir stressad av att alla börjar må illa... Vecka sju närmar sig och jag vill INTE må illa, tänk om man bara kunde bestämma sig för det! ;)

• popcornplaya

Nej det är inte farligt :) men när man är gravid är det större risk att få pigmentförändringar i huden så ta det försiktigt :)

• LinaThulin

Sarakarla; nej det är inte farligt. :) även kvinnor i varma länder får barn.
    Det man säger man ska akta sig för vad gäller solen, är att man kan få pigmentfläckar var helst på kroppen om man solar när man är gravid. Och det av kosmetiska skäl, är ju inte så fint.
    Så smörj in er och drick ordentligt så kan man absolut vistas i solen !

• Trollbarnet

Jag har redan pigmentfläckar sedan barnsben så jag har valt att strunta i att bry mig. Sitter ute och steker som en dåre och hoppas få lite färg. Har en stor pigmentfläck på handen, låret och så en trekant på magen :)

• AnnaNil33

Jag mår illa när jag stressar o det lilla minsta gör verkligen skillnad
    Ja v 7 närmar sig här åxå o jag undrar hur den kommer bli. Mår även illa när jag har ätit o när jag är hungrig. Känns som jag knappast är ensam om det. Men har bara berättat för ett fåtal av närmaste så jag vill ju inte berätta förrän ultraljudet är gjort.

• heartems

Hade precis liiiite blodblandade flytningar ( ursäkta infon ) Hoppas det inte är någon fara! Försöker vara positiv :)

• hundenhubbe
    Oh baby skrev 2013-05-18 18:45:51 följande:
    Sjuksyrra
    Mymemlan skrev 2013-05-18 18:57:11 följande:
    det gör jag också! :) Viken termin läser du nu och i vilken stad? :)
    JAg pluggar med till syrra :D Termin 3 snart klar! :D

• hundenhubbe
    LillFrö skrev 2013-05-19 10:57:24 följande:
    Usch jag blir stressad av att alla börjar må illa... Vecka sju närmar sig och jag vill INTE må illa, tänk om man bara kunde bestämma sig för det! ;)
    Börjar med närma mig v.7 och är också orolig! Men illamåendet är ju tecken på att de fortfarande går bra :)
Svar på tråden BF januari 2014