• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • EmiliaGK

Det var för tidigt att se mer en en svart prick på VULet men hon såg ju en tidig grav och ingen pågående blödning så ska tillbaka den 30 för koll igen...

• LillFrö

Jag känner inte heller så mycket. Har haft extremt ömma bröst, men det börjar lugna sig, vilket det ju ska göra när kroppen vant sig vid progesteronnivåerna. Ni som känner att det det sticker och hugger till långt ner i magen; jag skulle nog tro att det helt enkelt beror på att livmodern växer, det borde justerat och dra lite!

• mariafii

Känns skönt när vi är fler som inte känner så mycket då känns det mer normalt och jag kan iallafall slappna av lite mer :)

• Susanne1975
    EmiliaGK skrev 2013-05-19 09:38:36 följande:
    Det var för tidigt att se mer en en svart prick på VULet men hon såg ju en tidig grav och ingen pågående blödning så ska tillbaka den 30 för koll igen...
    Jag håller tummarna för att det ser fint ut vid ditt nästa vul. Solig Jag väntar på ett vul den 4/6. 
  • EmiliaGK

Susanne1975: Håller tummarna för dig oxå! Denna väntan är så oerhört påfrestande bara! :/

• Susanne1975
    EmiliaGK skrev 2013-05-19 10:26:28 följande:
    Susanne1975: Håller tummarna för dig oxå! Denna väntan är så oerhört påfrestande bara! :/
    Tack! Ja  det är verkligen jobbigt och gör det lite svårt att njuta av graviditeten tyvärr. Vi får hoppas att tiden går fort ändå och att allt ser bra ut med de små liven i magen sen. {#emotions_dlg.flower}
  • heartems

Mariafii: Ja jag försöker njuta. Va orolig i början där ett tag men försöker vara positiv! :) Kan du njuta? Vilken vecka är du i?

• verkar

Bläää mår illa, det kommer och går. Tror detta är början av hyperemesis gravidarum igen

Ursäkta min dyslexi
Svar på tråden BF januari 2014