BF januari 2014
Apelsinjuice hinkar jag i mig med! Typ de ända ja dricker! Förutom the! Och sen äter jag en massa nektariner
Apelsinjuice hinkar jag i mig med! Typ de ända ja dricker! Förutom the! Och sen äter jag en massa nektariner
Hallååå! Fan vad tiden går fort! Jag hinner inte med? Så här fort gick det inte med första ;)
Har blivit superförkyld och har jätteont i halsen.. Blivit smittad av alla boende på jobbet som är superförkylda :( Jaja.. Bara pallra sig iväg för en delad tur..
Just nu är det tufft.. Har ju en dotter med ett väldigt ovanligt syndrom som bl.a. Innebär att hon har epilepsi. Hon har tysta anfall så de är inte så lätta att upptäcka, man måste hålla koll på henne. I sommar har vi åkt in på sjukhuset 7gånger, 3 nu i augusti. Det är oordning på hennes mediciner och vi har höjt och lagt till nya sorter. Sen kan det vara lugnt en vecka eller två oxå börjar kramperna om.. Dessutom ska jag nu börja jobba.. Har fått intyg om tfp för nästa vecka men sen är de dags. Är alltså tvungen att bli bekväm i att lämna bort lillan under en vecka samtidigt som jag hela tiden väntar på bakslaget.... Känns extra jobbigt nu då vi inte sovit inatt, det kan vara så att hon haft ett anfall inatt :/ all stress gör att ba dessutom har sammandragningar konstant! Och ryggen värker. Usch att lämna henne på förskolan ska inte vara förknippat med ångest. Hon har tyckt inskolningen var jätterolig! Har hela tiden behövt vara stark för henne men känner att jag snart bryter ihop ordentligt...
Har ni funderat något på det här med RS-virus? Jag är redan lite nojig över hur det ska gå. Alla vi kommer ju få våra guldklimpar när RS-viruset far runt. Vi som har barn som går på förskola kan ju nästan räkna med att ha förkylning hemma kring denna tid.
Körde runt som en galning till apotek och hälsokost butiker ,nej inget fog bälte... Sen hitta jag ett äntligen på en second hand butik i stan för 80 kr så jag är nöjd..nu hoppas jag det ska hjälpa oxå.
Sonen ska va 15h tills vi flyttar iaf! Sen blir de väl ett uppehåll tills vi får ny plats!
Går in i v20 idag och ligger nu på +0.5kg men har inte bajjat på en vecka:( så ja tror jag ligger lite minus ff om jag hade fått skita lite!
Ska träffa min bm imån på extra insatt besök för jag mår så dåligt både psykiskt och fysiskt! Börjar bli lite nervös! Tänk om hon tycker man e löjlig!:(
Tack alla! <3 ska försöka att inte oroa mig då! Ska va där kl 10! Skönt att de iaf e en tidig tid