• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Mymemlan

Jag bryter ihop, mår fruktansvärt illa trots lergigan och primperan.. Skillnaden är att jag kräks inte, men tar mig inte upp ur sängen.. :/

• Flikkan

Hej på er! Nu är det ju så att jag vill göra ett tidigt UL! Kliniken som är privat som vi skulle starta utredning på har sommar stängt till slutet av augusti! Nu har jag hört av mig till sjukhuset och frågat om en tid men dom brukar vara tjuriga men jag betalr ju ändå för mig? Jag vill ju veta om det är tvillingar och självklart se så allt är bra :) Har en kompis som fick vänta i 3 månader på ett ultraljud hon var långt gången för hon hade inte märkt graviditet då hon haft blödningar. När hon äntligen fick komma in för 1,5 vecka sedan visade sig vara tvillingar och hon hade gått 40 fulla veckor!!! Hon födde i söndags två friska barn. Så ja när man till och med är stor och tjock får man inte komma in för att ens få veta hur långt gången man är. Så hur gör jag? Tips? Jag bor i Östersund!

• Newlywed

Hej allihop! Idag plussade jag! Min man och jag är överlyckliga då vi nu väntar barn nr 2 :) Bf är 31 januari 2014 ♡ Hälsningar Newlywed

• c4trin

Jag kommer också attt ta en paus från tråden då jag lätt blir orolig. Jag önskar alla lycka till o jag kommer tillbaka om några veckor om allt gått bra för mig.

• popcornplaya

Klippte gräset igår och idag känns verkligen fogarna av! Men bara å bita ihop och städa/baka inför mannens födelsedagskalas idag.

• Patricia1984

Grattis! Välkommen!

Newlywed skrev 2013-05-31 21:50:20 följande:
    Hej allihop! Idag plussade jag! Min man och jag är överlyckliga då vi nu väntar barn nr 2 :) Bf är 31 januari 2014 ♡ Hälsningar Newlywed

• syskonlängtan14

Har lite småproblem. måste handla sommarkläder meeen undrar när man börjar bli rund om magen på riktigt. Vill ju inte köpa kläder som man bara kan ha typ 3-4 veckor och sen är de för små eller för avslöjande. Men vill ju inte handla mammakläder än... Har köpt en långklänning med tanke på att den kan man växa i ialla fall... Men ska man tänka så med alla kläder som byxor tex. Har inga sommarbyxor usch ja. får gå i tights och klänningar hela sommar känns de som

• Mymemlan

Jag har köpt mammaleggings från hm. 99 för ett par, dvs samma som andra. Hatar trycket mot magen. Sköna är dom iaf och syns ju inte för nån annan än mig, och sambon då :)

• popcornplaya

Syskonlängtan: vill du inte köpa mammakläder så satsa på mkt leggins, tunikor och långa linnen. Klänningar med empirskärning. Alltså såna vanliga kläder som ändå går att växa lite i.

Svar på tråden BF januari 2014