• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Magda85
    Aadomeniqe skrev 2013-05-31 10:01:29 följande:
    Nu har jag varit på sjukan , fick tabletter mot illamåendet och fick dessutom se mitt lilla pyre :) såg lilla hjärtat ticka
    Underbart!
  • sunnydays

magda: kanske köpa en minifläkt och ha i handväskan?

aadomeniqe: åh, visst var det underbart att se de där tickande lilla hjärtat :)

• sunnydays
    Aadomeniqe skrev 2013-05-31 10:23:27 följande:
    Ah känns mer trolig :) började grina som ett litet barn :p
    Ja, ja hade en kräkpåse i hand och mådde illa när jag gick in i rummet, men glömde helt bort allt sånt när jag såg lilla hjärtat :) Både jag och sambon vart helt rörda :)
  • Aadomeniqe

Ja Gud ja .. Min make va inte med mig pga jobb ! Men min bästa vän va och hon blev rörd med mig :) mysigt som tusan ! Men läkaren jag träffade va kass på att mäta ongen så hon kunde inte se vilken vecka jag va i ! Men men ska ju på UL igen på onsdag :)

• Aadomeniqe

Ja Gud ja .. Min make va inte med mig pga jobb ! Men min bästa vän va och hon blev rörd med mig :) mysigt som tusan ! Men läkaren jag träffade va kass på att mäta ongen så hon kunde inte se vilken vecka jag va i ! Men men ska ju på UL igen på onsdag :)

• sunnydays
    Aadomeniqe skrev 2013-05-31 10:29:05 följande:
    åh va mysigt me ett till :)
    ja min sa att jag kunde va en vecka tidigare, men det var svårt att veta nu och kommer nog ändra sig sen. så jag ränkar från mensen å när ja brukar ha min äl (testa inte gången de tog sig)
  • Magda85
    sunnydays skrev 2013-05-31 10:15:21 följande:
    magda: kanske köpa en minifläkt och ha i handväskan?
    Ja det skulle definitivt vara nåt att ha! Skulle behövt fylla hela väskan med isbitar oxå :-P
  • sunnydays
    Magda85 skrev 2013-05-31 11:10:13 följande:
    Ja det skulle definitivt vara nåt att ha! Skulle behövt fylla hela väskan med isbitar oxå :-P
    Haha, fick en bild i huve av en handväska med en massa smälta isbitar ^^
  • sunnydays

Men du kan ha en vattenflaska i frysen innan du går iväg så blir den isig och håller sig kallare längre :)

Svar på tråden BF januari 2014