• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Aadomeniqe

Kommer ta 3 ul till :) det är ett par styck ! Ah det där vet man ju inte säkert .. Det som är så knepigt

• sunnydays
    Aadomeniqe skrev 2013-05-31 11:18:39 följande:
    Kommer ta 3 ul till :) det är ett par styck ! Ah det där vet man ju inte säkert .. Det som är så knepigt
    Mysigt, då får du fler tittar på lillen :)
    Nej, alla är ju inte lika stora när de föds heller tänker jag, så svårt att veta.
  • fluu

NU är det störtblödning och har varit i några timmar. Svimmade av smärtan innan så jag ska in på akuten vid ett.
    Vill bara att det ska vara över,detta är värre än förlossningen.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Aadomeniqe

Sunnydays: ne precis ! Men det känns bra nu i allafall!

Fluu : Gud :( tänker på dig , krama!

• Mymemlan
    fluu skrev 2013-05-31 11:42:11 följande:
    NU är det störtblödning och har varit i några timmar. Svimmade av smärtan innan så jag ska in på akuten vid ett.
    nej men fy så fruktansvärt.. Kan det ha varit en tvilling eftersom lilla bebisen mådde så bra igår? Jag håller alla mina tummar och tår för dig och att du får hjälp så du slipper blöda och ha ont :/
  • sunnydays
    Nej fy vad jobbigt. Tänker på dig och hoppas att det inte är någon fara {#emotions_dlg.flower}
  • Snölyktan
    NU är det störtblödning och har varit i några timmar. Svimmade av smärtan innan så jag ska in på akuten vid ett. Vill bara att det ska vara över,detta är värre än förlossningen.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!

:( håller tummen det blir till det bästa idag. Många kramar
  • Tokfrans
    Fluu: Massa styrke kramar! Håller tummarna att allt är bra, hoppas att de bara är livmodertappen som spökar {#emotions_dlg.flower}

Är de nån som gillar mannen som talar med hundar? 
    Har hittat en sida där man kan se alla säsonger.
    Hojta till om ni vill ha länkenGlad  
Svar på tråden BF januari 2014