• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • HimmelHav

Mm har just vaknat efter 1,5 h i sängen mitt på dan. SKÖÖÖÖNT!! skulle aldrig hft ro i kroppen att göra så annars, men graviditeten gör mig trött nu. V8 imorgon!

• Aadomeniqe

Mymemlan: jag mår med så fruktansvärt illa men kan inte kräkas ... Går under jorden snart :(((((

• Mymemlan
    Aadomeniqe skrev 2013-06-01 14:06:57 följande:
    Mymemlan: jag mår med så fruktansvärt illa men kan inte kräkas ... Går under jorden snart :(((((
    jag köpte sea-band idag. Eller jag skickade min sambo att göra det. Får se om dom hjälper nått. Har bara tagit lergigan comp idag och inte primperan, för mår konstigt av dom har jag fått för mig.. 
  • Aadomeniqe

Mymemlan: har sådana på mig just nu, hjälper tyvärr inte på mig :( hoppas de hjälper på dig !

• avenell

Igår när jag satt i soffan så böjde jag mig fram för att nå ett vattenglas som stod på bordet. När jag sträckte mig för att ta det högg det till rejält nere i magen. Det var en väldigt snabb och skarp smärta, den varade bara 1 sekund och sedan var det borta.

När jag gick på toaletten ca 30 minuter senare fick jag en ljus ljusrosa färg på pappret när jag torkade mig. Efter det har jag inte haft någonting på pappret när jag torkat mig.

Sedan jag blev gravid har jag inte haft någon blödning eller en färgad flytning.

Är det någon som har någon aning om vad detta kan ha varit?

• Magda85

Vad finns det för receptfritt mot illamående för gravida?

Känns som det är här för att stanna ett tag... Seaband kan jag inte använda på jobbet, både pga hygien och att dom skulle avslöja mig. Mötte en kollega på stan häromdagen och idag när vi möttes på jobbet var hon så grymt snabb med att fråga om det inte är dax för en till snart att jag är säker på att hon sett hur svullen jag är och säkert misstänker nåt, så jobbigt om det ska börja ryktas så tidigt..

• LillFrö
    Mymemlan skrev 2013-06-01 14:55:38 följande:
    jag köpte sea-band idag. Eller jag skickade min sambo att göra det. Får se om dom hjälper nått. Har bara tagit lergigan comp idag och inte primperan, för mår konstigt av dom har jag fått för mig.. 

Hej! Såg att du tr Primperan. Hur mycket och hur ofta tar du det?
  • Mymemlan

Jag bara gråter. Jag mår så illa hela tiden. Tar mig inte ur sängen. Börjar jobba om 10 dagar och jag får sån panik.. Det kommer aldrig gå.. Jag kräks inte men mår så illa hela tiden att jag går under. Det är inte ens kul att vara gravid längre. Blir bara hänvisad till vc som inte gör nått. Min stackars pojke på 3.5 år har en värdelös mamma.... Hur ska jag ta mig igenom?

Svar på tråden BF januari 2014