• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    Potatis skrev 2013-06-02 18:41:33 följande:
    Hatar detta illamående som jag har heeeeeela dagen! Det enda som lindrar är glass. Jag känner mig dunderbakis varje dag.... Vet ngn om lergigan eller liknande hjälper mot just illamående?
    lergigan är för just illamående. Jag fick de och bvitamin utskrivet. Hoppas du får må bättre snart
  • Mymemlan

Kramardig; hur många lergigan comp tar du per dag? Jag har 1 st x 3 gånger. Samt primperan 1 st x 3 gånger samtidigt. Hjälper ibland, och ibland inte..

• heartems

Jag testade mitt angel sound förut, mest för skojs skull och jag måste säga att jag tror att jag kan ha hört lite hjärtljud för bara någon sekund! :)

• Magda85

Man är ju för knäpp! Under två dagar har jag mått såååå illa under fm och em, inte kräkts men gått runt och önskat att jag kunde kräkas så det går över nån gång. Skitjobbigt! Idag- nada. Inget illamående alls, å då vill jag att det ska komma tillbaka för det är ju ett symtom! Haha

• Mymemlan
    Magda85 skrev 2013-06-02 21:20:11 följande:
    Man är ju för knäpp! Under två dagar har jag mått såååå illa under fm och em, inte kräkts men gått runt och önskat att jag kunde kräkas så det går över nån gång. Skitjobbigt! Idag- nada. Inget illamående alls, å då vill jag att det ska komma tillbaka för det är ju ett symtom! Haha
    haha jag mår ju så illa hela tiden och har gjort det konstant i 5 veckor, längtar till det slutar, man lär väl tänka samma sak ;) 
    SaraKarla skrev 2013-06-02 18:30:01 följande:
    Usch vad deppig jag är mår verkligen piss... Har bara lust att lägga mig och sova och inte vakna på länge..
    Nej men varför det? Är det illamåendet? Kramar!

• Fjällan

Vet inte om jag ska skämmas eller njuta! Tog en tur till macken, skulle köpa öl till gubben.
    Kom hem med en påse salta skallar ( favorit just nu) en GB sandwich, en påse ostbågar, en påse chips och Loka vattenmelon :0

• sunnydays
    Fjällan skrev 2013-06-02 21:41:17 följande:
    Vet inte om jag ska skämmas eller njuta! Tog en tur till macken, skulle köpa öl till gubben.
    Kom hem med en påse salta skallar ( favorit just nu) en GB sandwich, en påse ostbågar, en påse chips och Loka vattenmelon :0
    Jag röstar på njuta :)
  • Kramardig

Mymemlan: Jag har tagit 1 varje morgon och 1 på eftermiddagen, alltså 1x2 men imorgon ska jag testa ta 2 direkt på morgonen. Förhoppningsvis blir jag inte så "bortdomnad" som idag. Idag har jag knappt mått illa då jag tog 2 lergigan comp samtidigt. Peppar peppar!

• Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-06-02 22:01:07 följande:
    Mymemlan: Jag har tagit 1 varje morgon och 1 på eftermiddagen, alltså 1x2 men imorgon ska jag testa ta 2 direkt på morgonen. Förhoppningsvis blir jag inte så "bortdomnad" som idag. Idag har jag knappt mått illa då jag tog 2 lergigan comp samtidigt. Peppar peppar!
    Skönt! Jag tar ju båda 2 och missar jag nån eller tiden, då är resten av dagen körd! :P
Svar på tråden BF januari 2014