Inlägg från: Veronica76 |Visa alla inlägg
  • Veronica76

BF januari 2014

Woho! Trotsade tröttheten och var ut på 6.5km joggingrunda!
    Lugnt tempo och slapp håll som jag känt av tidigare rundor, det finns hopp!

Nu softa i soffan med melon med gott samvete. Hoppas att träningen får mig att sova bättre. Senaste nätterna vaknar jag en gång per timme och vrider mig av orolighet :(

• Veronica76

SaraKarla - fick oxå ont och blev osäker på att fortsätta tidigare i graviditeten men idag kändes det bara skönt. Är i v7+5 nu.

• Veronica76
    mariafii skrev 2013-05-28 22:00:16 följande:

Härligt jag var också ute på en jogging runda idag med sambon. Har fått håll sen jag plussade men denna gång fick jag iaf inte ont så det kändes skönt :) v.8 har ju ett lopp att springa på måndag så måste hålla igång :)

Skönt att det gick bra!
    Vad är det för ett lopp?

Jag är anmäld till tjejmilen i september, får se vilken form kropp och mage är i då = )  
  • Veronica76
    mariafii skrev 2013-05-29 09:11:22 följande:

Blodomloppet och anmälde bara 5 km så det ska nog vara ok. Hade velat springa midnattsloppet också men vågade inte boka det då man inte vet hur det känns då och då är man väl runt v.18-20

Vilken v. är du i i sept? 

Om jag räknar rätt så borde jag vara i v23 då, och med tanke på hur jag såg ut förra graviditeten i v23 så börjar jag förbereda mig på att gå runt = )
    Men denna gång är jag i bättre form från start så det finns hopp! 
  • Veronica76
    mariafii skrev 2013-05-29 12:27:54 följande:

Ja tur att man kan ta sig igenom det iaf :) Hur långt lopp är det?

Då är det 5 dagar efter oss med ul :)

Det är 10km, och hade ju tänkt innan plusset att det skulle bli nytt personbästa i år då jag satsat mer på löpning men i år blir det istället att ta sig runt som är målet = )
  • Veronica76

Någon som ska ner till Blekinge nästa vecka på Sweden Rock Festival? Cool

Har som tur var sen långt innan bokat husbil istället för tält i år, känns som ett bra val nu när man är gravid och behöver tämma blåsan hela tiden under natten =)   

• Veronica76
    fluu skrev 2013-05-30 06:01:43 följande:
    Har nog fått mf igen,det känns som sist. Ska försöka få en tid på gyn under dagen...

Neeej! Hoppas det är falskt alarm!
  • Veronica76

Mariafii - mycket bra! Hoppas på att snart bli av med mina streptokocker (äter penicillin nu) så jag kan komma igång ordentligt med träning igen. 2v sjukfrånvaro känns inte bra i kroppen :(

Men först lite festivalliv å besöka Sweden Rock Festival!

Svar på tråden BF januari 2014