• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • enäggs81

har inte ont och idag kommer inget rosa. men oron sitter kvar.....

• popcornplaya

Blir orolig när det sätter sig i ryggen....

Enäggs: bra att det inte kommit mer blod! Allt är säkert bra, är ju supervanligt att blöda lite i början.

• sunnydays
    popcornplaya skrev 2013-05-04 12:42:41 följande:
    Blir orolig när det sätter sig i ryggen....

Enäggs: bra att det inte kommit mer blod! Allt är säkert bra, är ju supervanligt att blöda lite i början.
    Jag tror det är ganska vanligt att ha ont i ryggen så du behöver nog inte vara orolig. Men kan ju för säkerhetskoll ringa och fråga barnmorska så du inte oroar dig?
  • sunnydays
    enäggs81 skrev 2013-05-04 11:32:43 följande:
    har inte ont och idag kommer inget rosa. men oron sitter kvar.....
    Jag har kollat på en massa "i didn´t know i was pregnant" och där är det många som tror de har mens för de blöder hela graviditen. Vanligt att blöda lite, sålänge det inte är mycke och gör ont. Men förstår helt oron, hadde själv blivit det.
  • Bano

hej, är nyplussad, plussade i onsdags och det är mitt trejde barn och bf i januari :)
    hänger gärna med i tråden :) hoppas det går vägen efter vecka 13, är nojig över missfall :S 
    kul att de e så många som väntar barn i januari 2014   :) 

Älskar Min Familj
  • annadenise

Jag ringde och sa att jag hade tagit 2 graviditetstest, varav 1 digitalt och både visade pluss.jag sa att de är första barnet.då sa hon att hon ville ge mig en tid inom 2 v

Hon frågade om jag hafe symptom och nämnde lite saker som man inte ska äta när man är gravid.

sunnydays skrev 2013-05-04 12:52:44 följande:
    När ska man ringa barnmorskan och vad säger man? Hej jag gravid?

• Sante

Jag ringde igår och jag sa bara. Hejsan jag heter ... och a jag är gravud. haha. Fick då gratulationer av bm och sedan en tid redan på onsdag! :)
Svar på tråden BF januari 2014