• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays

Hej och grattis alla!
    Jag kan knappt förstå att jag plussade (eller ja, igentligen fick jag 2 streck brevid varandra) imorne på 8de försöket :)
    Sambon är borta tills imorn så tänkte ta ett digitalt då bara för att se med veckor och allt.
    Är iaf i v 4 och har bf 8 jan :)

• annadenise

Stort grattis

sunnydays skrev 2013-05-04 08:19:41 följande:
    Hej och grattis alla!

Jag kan knappt förstå att jag plussade (eller ja, igentligen fick jag 2 streck brevid varandra) imorne på 8de försöket :)

Sambon är borta tills imorn så tänkte ta ett digitalt då bara för att se med veckor och allt.

Är iaf i v 4 och har bf 8 jan :)

• Kramardig

Grattis sunnydays!

Själv tog jag två test idag bara för att få det bekräftat igen (sist var det så svagt streck) men nu var det riktigt starkt streck och på det digitala stod det "Gravid 3+", jag undrar verkligen när BF är. Vill inte ringa till bm än heller..

• annadenise

Oh va roligt.jag ringde till bm 2 dagar efter att jag plusat och ska dit den 16:e maj.ibland kan de ju vara ganska fullbokade..så de kanske är bäst att du ringer snart?

Kramardig skrev 2013-05-04 09:13:14 följande:
    Grattis sunnydays!

Själv tog jag två test idag bara för att få det bekräftat igen (sist var det så svagt streck) men nu var det riktigt starkt streck och på det digitala stod det "Gravid 3+", jag undrar verkligen när BF är. Vill inte ringa till bm än heller..

• Sante

Jag ringde bm igår. Så ska dit på onsdag! :) Jag trodde att jag var i v4+5 men enligt bm igår så är jag i v.5+3 Så om de stämmer blir de bf 31/12 men det är väl vanligt att gå över tiden med första?! ;) Fast de ger sig väl efter vul/ul när bf är :)

• sunnydays
    Sante skrev 2013-05-04 09:47:24 följande:
    Jag ringde bm igår. Så ska dit på onsdag! :) Jag trodde att jag var i v4+5 men enligt bm igår så är jag i v.5+3 Så om de stämmer blir de bf 31/12 men det är väl vanligt att gå över tiden med första?! ;) Fast de ger sig väl efter vul/ul när bf är :)
    Roligt datum, kanske du får nästa års första bebis :)
  • Sante
    sunnydays skrev 2013-05-04 09:52:09 följande:

sunnydays skrev 2013-05-04 09:52:09 följande:

Haha ja vem vet. hihi. Det är fortfarande ingen här inne som bor i gbg? ;)
Svar på tråden BF januari 2014