Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

Sagalo: vi har bara berättat för några nära vänner, ingen familj än. Mina barn kommer jag vänta länge med att berätta för.

• popcornplaya

Jag velar fram och tillbaks om kub, vet inte hur jag vill göra riktigt. Får prata med bm på inskrivningen.

• popcornplaya

Ja det är väll lite olika kommuner om det erbjuds eller inte. Här tror jag inte det erbjuds om man inte är över 35 eller har det i släkten.

• popcornplaya

Lua: jag är i v. 5+0 idag.

Heartems: får man ma kan fostret va dött flera veckor innan kroppen stöter ut det. Ibland behövs det hjälp för att ta bort.

Hatar dessa första veckor! Man vågar ju knappt gå på toa! Är nojjigare nu än med dom två andra och då var jag allt ganska rädd också.

• popcornplaya

Nä då ska man allt kunna göra vul :) men kanske bäst att vänta till 6 fulla veckor i alla fall. Får du vul bara sådär i din kommun? Det va snällt :) här är dom hårda.

• popcornplaya

Jag hoppas att foglossningen ska bli lindrig i alla fall. Ska försöka att inte gå upp så mkt i vikt för då brukar det bli värre också.

Är det många som ska göra kub? Hur resonerar ni runt det? Jag är så kluven på hur vi ska göra, velar fram och tillbaka.

• popcornplaya

Annnaz: håller tummarna! Står du inte ut så åk in till gynakuten, gjorde jag förra graviditeten när jag fick en blödning i vecka 7.

Svar på tråden BF januari 2014