Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF januari 2014

Hormoner alltså.....

Idag är jag bara så trött.... Längtar tills jag kan lägga barnen för natten vid sju. Mannen jobbar sent och har nyss grinat i telefonen med honom för att jag är trött, saknar honom och bara känner mig allmänt blä.

Avundas lite er som är gravida för första gången, åh vad skönt det va att kunna vila lite som man ville.

• popcornplaya

Nä inte direkt. Får vila när barnen sover ikväll. Håller på att fixa middag här hemma nu, kanske känner mig piggare efter lite mat.

• popcornplaya

Mat i magen och sitter under en filt i soffan med barnen och kollar på bolibompa. Då känner man sig lycklig :) sånna här mysiga stunder med barnen känner jag att jag lätt kan skaffa 10 barn ;) haha

• popcornplaya

Molvärk har jag då och då både i magen och ryggen. Men inte lika mkt nu. Just nu är det mest trötthet jag känner av.

• popcornplaya

Tycker nog man kan lita på det, även i alkoholfri cider finns det ju pyttelite alkohol. Det är ju så fruktansvärt lite och man smuttar ju kanske bara på ett glas.

Jag gifte mig när jag va gravid med min yngsta och skålade i ett glas alkoholfritt rosa bubbel. Och då är jag ganska nojjig med alkohol.

Sen kan jag nog säga i efterhand att jag nog gärna gift mig nån annan gång än när jag vart gravid. Hade skitttåkigt på mitt eget bröllop.

• popcornplaya

Ja i min mage kurrar och bubblar det massor. Tarmsystemet jobbar lite långsammare så det är väll normalt antar jag. Ligger i soffan nu och det kurrar för fullt ;)

• popcornplaya

Jag va i v.25 när vi gifte oss, världens foglossning så jag kunde knappt göra nått. Satt på en stol och kollade när dom andra festade och hade roligt typ ;)

Skönt att ni inte är så långt gångna :) så mysigt att gifta sig ändå.

• popcornplaya

Har precis tryckt i mig en tallrik med enbart köttbullar som jag doppade i bearnaisesås. Vilka konstiga sug man kan få alltså!

Svar på tråden BF januari 2014