BF januari 2014
Jag tycker pojknamn är skitsvårt. Flicknamn är lättare.
Jag tycker pojknamn är skitsvårt. Flicknamn är lättare.
Astrid tycker jag är jättefint :) det kan jag nog tänka mig också. Men här känns det som en pojk denna gång ;)
Har kännt på mig tidigt med båda barnen och det har stämt.
Hur kommer ni andra göra, kolla kön eller inte? Vi gjorde det med andra barnet och kommer göra det nu också :) tycker det är mysigt att veta.
Ligamenten känner jag också av, gör ont om man rör sig för snabbt. Foglossning har jag haft med båda barnen och andra gången fick jag rätt tidigt men det känns väldigt annorlunda. Det du beskriver låter mer som ligamenten.
Man kan känna av hela grav men det brukar va värst i början. Det man kan göra är väll mest att unvika hastiga rörelser. Jag känner som mest om jag snabbt reser mig ur soffan t.ex
Värre att städa efter katterna än att äta din grillade kyckling. Det är nog verkligen ingen fara!
Det vet jag faktiskt inte. Har aldrig haft katt så jag har inte behövt läsa så mkt om det.
Vad rolig man är egentligen, när jag hade mkt molvärk va jag nojjig för det och nu känner jag typ inget alls och då är jag nojjig för det istället. Hahaha
Unforgettable: jag plussade på bim-5
Jag sover väldigt bra faktiskt. Somnar dock tidigt och vaknar tidigt sen drömmer jag mkt men jag vaknar inte på nätterna.