BF januari 2014
För mig är det mest att jag somnar så tidigt på kvällen. Runt 21-22 på kvällen senast.
För mig är det mest att jag somnar så tidigt på kvällen. Runt 21-22 på kvällen senast.
Sassa11: nä inte gått upp nått än men försöker verkligen tänka på vad jag äter. Dom andra graviditeterna har jag gått upp 25 kg. Det vill jag INTE göra nu. Vill bara gå upp det nödvändiga.
Om jag får sug så gör jag en smoothie, gott och nyttigt :)
Nån mer som lätt får yrsel och blir snurrig? Jag blir det väldigt lätt.
Ta ett till digitalt villhabarn!
Villhabarn: åh lider med dig! Så fruktansvärt orättvist :( själv fick jag liknande för två år sen. Pluss ena dagen för att andra dagen bli svagare och svagare och sen börja blöda.
Trollbarnet: det är helt normalt att känna som du gör. Att va orolig för att mannen är otrogen är vääääldigt vanligt när man är gravid, man känner sig så sårbar då. Och att va orolig för hur det ska bli när bebisen kommer är också helt normalt. Det är ju ditt första barn och livet förändras väldigt mkt och det är en stor omställning. Men det ska nog gå bra. Har du släkt och vänner nära dig? Man måste även släppa ganska mkt på att hemmet måste va perfekt, när du är höggravid eller med en liten bebis kommer det va svårt att sköta det själv och det får man nog bara lära sig att godta.
Usch, har haft världens magkatarr sen igår. Det tillsammans med lite illamående och molvärk kändes mindre bra. Idag ska jag in till Gbg med mamma och syrran och luncha. Phuuu.....
Idag har jag ont i fogarna..... Gick runt i Gbg hela dagen igår. Berättade även för min mamma igår :)
Idag gick jag in i v.7 också.
Cypern är underbart :) vart ska ni?