BF januari 2014
Blä, idag mår jag sådär. Världens pollenallergi som gör att jag känner mig smått överkörd och sen har jag mått illa hela dagen och inget hjälper. Längtar tills mannen kommer hem!!!
Blä, idag mår jag sådär. Världens pollenallergi som gör att jag känner mig smått överkörd och sen har jag mått illa hela dagen och inget hjälper. Längtar tills mannen kommer hem!!!
Åh nu är mannen hemma och jag har äntligen kunnat krypa ner i sängen... Började grina när han kom hem nu för att jag saknat honom så....
Grattis och välkommen neline :)
Fy vilken natt... Världens magkatarr så jag inte sovit en blund och bara spytt och haft ont. Har aldrig haft så illa förr.
Nej det är inte farligt :) men när man är gravid är det större risk att få pigmentförändringar i huden så ta det försiktigt :)
Fisterdiagnostik är när man antingen gör kub för att ta reda på sannolikheten för vissa kromosomförändringar eller så gör man t.ex fostervattenprov och där får man reda på exakt hur det ligger till med bebisen i magen.
Emiliagk: är du säker på att blodet inte kommer från analen då? För där kan man blöda från om man fått ta i, när man är gravid kan man lätt få hemorojder och så som kan blöda.
Har aldrig hört att man kan ta i och blöda från livmodertappen.
Emiliagk: det tycker jag verkligen inte du ska va! Hade det vart mf hade det väll kommit blod vid andra tillfällen än när dy gör nr två!
Idag har jag mått riktigt illa. Behöver äta men är inte sugen på nån mat. Vad kan ni andra äta när ni mår illa?
Detta illamående, sitter och trycker i mig några bullar nu och hoppas det lugnar sig lite då jag nu ska hämta barnen från dagis.