Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF januari 2014

Det är därför jag är kluven till kub, vet inte om jag skulle lite på resultatet eftersom det bara är sannolikhet. Hade det inte vart för missfallsrisken så hade jag gjort fvp direkt för då får man ju veta säkert i alla fall. Vet några som fått väldigt bra resultat på kub men som fått barn med ds så jag hade nog tänkt på det hela tiden om jag bara gjorde kub..... Åhhhh vad jag velar, så svårt beslut!

• popcornplaya

Min bm sa att man inte får göra fvp om resultatet blir bra men att man kan göra det utan att göra kub först. Men kanske olika i olika kommuner.

• popcornplaya

Är så rädd för den där missfallsrisken bara samtidigt som det hade vart skönt att verkligen veta säkert.

• popcornplaya

Det va värst va ni tränar allihopa ;) jag försökte komma igång med lite träning strax innan jag blev gravid men nu vågar jag knappt göra nått. Räcker med hus och trädgårdsskötsel och knappt jag vågar det ;)

• popcornplaya

Är ganska otränad nu och känns onödigt att stressa/anstränga kroppen. Vill liksom inte riskera nått. Vi har kämpat i ungefär två år för att bli gravida igen och jag är väll bara väldigt, väldigt nojjig.

• popcornplaya

Jag skulle nog inte dricka vin. Är det verkligen värt att dricka vin bara för att hålla det hemligt?

Men vi gör alla våra egna val :)

• popcornplaya

Heartems: har Elsa som favorit på tjejnamn, det har jag haft länge nu men har inga andra namn på lager ;)

Svar på tråden BF januari 2014