• SB2011

BF januari 2014

popcornplaya skrev 2013-08-08 11:07:48 följande:

Vart på rul idag. Allt såg jättebra ut, väldigt livlig bebis där inne. Och vi såg vääääääldigt tydligt att det var en pojk denna gång.

Så nu ska jag sälja av dotterns kläder m.m så får vi mer pengar till nytt ;) men nu ska vi ändå åka och fira med att köpa första klädesplagget till denna bebisen.

Grattis:)
  • SB2011
    kallemaja skrev 2013-08-08 21:19:44 följande:

Vad tror ni när det gäller sex före eller på ägglossningsdagen = ett visst kön? Har detta stämt för er?

Sex innan ÄL = flicka

Sex under ÄL= pojke

Vad tror ni....

Och hur blir det isf om man har sex varje dag....både innan och under ÄL? ;)

Min morfar sa när vi vänta sonen att pippa man ofta så blev de pojke, och pippa man sällan blev de minsann en tjej!

Han visste de med all säkerhet för han hade minsann bara fått döttrar!

Haha snacka om tryckt stämning sen kring matbordet mellan han å mormor!
  • SB2011
    SB2011 skrev 2013-08-08 21:28:42 följande:
    Min morfar sa när vi vänta sonen att pippa man ofta så blev de pojke, och pippa man sällan blev de minsann en tjej!

Han visste de med all säkerhet för han hade minsann bara fått döttrar!

Haha snacka om tryckt stämning sen kring matbordet mellan han å mormor!
    Hans nya fru var inte heller så pratglad efter de heller! Haha
  • SB2011
    kallemaja skrev 2013-08-08 21:39:11 följande:

Haha! Din morfar verkade ha koll på läget ;) Undra om det stämmer för det flesta????

Hehe ja! Han å hans teorier! :)

Fast de stämde för oss med för vi körde på bra för att maxa chansen!

Denna gången borde de bli en tjej om man ska gå på hans linje! Haha
  • SB2011

Jag är väl hormon monster på ett sett! Blir inte arg å skäller en massa men tar illa upp och gråter för minsta lilla!:( har nyss lipat i en timme snart för jag ställer till de för maken! Han säger att de inte e några problem men de hjälper inte! Han får vabba med sonen halvtid för jag e sjukskriven från föräldraledigheten! Å han har fått nytt uppdrag på jobb (jobbar som konsult) som börjar på måndag å dom behöver han egentligen heltid för de! Blir ju inget bra första intryck på nya stället om han inte kan leverera de dom behöver han för redan första veckan!

• SB2011

Vi byta bil när vi fick reda på att vi skulle få en till! Dock så hade vi redan bestämt att vi skulle byta för vi ville ha en som var mer ekonomisk!

Nu har vi en Skoda superb! Den e vi jätte nöjda med! Vi valde just den för den har gott om ben utrymme så de blir inte trångt alls med 2 bilstolar! Har sonen bakom mig (passagerare sidan)och jag kan ändå sträcka ut benen helt! Och jag e ganska lång 1.73

• SB2011
    84Johanna skrev 2013-08-10 18:12:40 följande:

Ni som inte gjort VUL, NUPP, RUL eller KUB ännu. Är ni helt säkra på att ni är gravida trots att gravtest visat +?

Jag är så sjukt nojjig att jag bara inbillar mig allt. Har inte känt nåt än och  är i v 16+1 nu. Har även försökt med angelsound men inte lyckats höra nåt där heller.

Elin 101016
    Tips för att hitta med dopplern. Börja allra längst nere vid bäckenet på säg vänster sida och flytta den bara nån millimeter för varje gång du flyttar den! Arbeta sida till sida och vinkla den åt alla håll och kanter du bara kan innan du flyttar den!flytta den sen lite uppåt och gå tillbaka! Och ha ljudet på Max! Använd gärna hörlurar som går att stoppa in i öronen! Då borde du kunna hitta de tillslut! De va så jag gjorde i början! Borde i den veckan även kunna höra när du när dig den för den sprallar runder vilket låter rätt mycket!

Hoppas de hjälper dig hitta!:)
  • SB2011
    SB2011 skrev 2013-08-10 18:46:36 följande:
    Tips för att hitta med dopplern. Börja allra längst nere vid bäckenet på säg vänster sida och flytta den bara nån millimeter för varje gång du flyttar den! Arbeta sida till sida och vinkla den åt alla håll och kanter du bara kan innan du flyttar den!flytta den sen lite uppåt och gå tillbaka! Och ha ljudet på Max! Använd gärna hörlurar som går att stoppa in i öronen! Då borde du kunna hitta de tillslut! De va så jag gjorde i början! Borde i den veckan även kunna höra när du när dig den för den sprallar runder vilket låter rätt mycket!

Hoppas de hjälper dig hitta!:)
    Just de å tryck ganska hårt
  • SB2011
    Magda85 skrev 2013-08-11 09:26:46 följande:

Välkommen v 18 förresten! Tre dagar kvar till rul, börjar bli nervös över att ngt tokigt ska visa sig...

Jag går oxå in i v18 idag och har rul om 3 dagar:) börjar bli nervös jag med!
  • SB2011
    Magda85 skrev 2013-08-11 10:30:32 följande:

Va kul SB2011! Vilken tid ska du vara där? Ska ni kolla kön? :)

Vi har tid kl 14!:) när har du?

Ja vi hoppas på att kunna få se vad som gömmer sig där inne! Dock gick de inte med sonen! Han tokvägra visa vad som fanns mellan bena! Vi boka till och med ett privat köns ul å fick komma tillbaka en gång men icke! 2v innan han föddes fick vi se de på ett tillväxt ul dom gjorde när jag låg på sjukan!

Ska ni kolla?
Svar på tråden BF januari 2014