BF januari 2014
Men fy! De minsta de kunde gjort va ju att låta dig komma in på ett rum! Även om de va högt belastade! Inte fan ska man behöva sitta i ett väntrum fullt av folk å ha missfall!
Anmäl!
Men fy! De minsta de kunde gjort va ju att låta dig komma in på ett rum! Även om de va högt belastade! Inte fan ska man behöva sitta i ett väntrum fullt av folk å ha missfall!
Anmäl!
Nu rör det sig för fullt i magen. Tom pappan och syskon har kunnat känna bebis sparka och snurra. Längtat efter det här faktiskt.
Har för mig att någon här läckte fostervatten eller iaf oroade sig för att det var fostervatten som läckte. Hur har det gått för dig ?
Jag har vi flertal tillfällen senaste dagarna fått byta trosor då de varit blöta. Väldigt blöta. Flytningar har jag men då blir inte hela trosorna blöta, så det är inte det.
Börjar nojja för att det kanske är fostervatten ? Bör man i så fall ringa någon direkt ?
Ska på RUL på onsdag.
Jag har oxå gjort bikarbonat testet och fick resultatet tjej. Men jag tror jag väntar en pojke. Ska inte koll vad det blir på RUL så det får visa sig när den föds.
När jag har bytt trosor så har jag reagerat på att de luktar sperma, funderade ett tag på om det var de som var blött men vi hade ju inte haft nå sex innan.
Men det var den första tanke som slog mig.
Just nu är det inte blött, känns snarare som det kommer när jag gör något, rör mig mycket eller bär saker.
Hur är det med viktuppgång för er andra? Jag börjar bli lite fundersam eftersom jag inte har gått upp något (det var några hundra gram som nu va borta i morse igen). Jag e i vecka 16 o tänker att de kanske inte e så att man "bör" ha gått upp i vikt? Kul att veta hur ni anda har/hade de i vecka 16 o däromkring.
Jag e dunder förkyld sen en vecka tillbaka å hostar en hel del! Å jag har ff problem med mitt illamående fortfarande och spyr dagligen!
Nu för en stund sen va de dax igen för lunchen att komma upp igen (tmi jag vet sorry) och jag märkte att de kom lite blod med!
De e Inget ja ska oroa mig för va? Nåt blodkärl som gått pga hostan typ eller?
Eller ska man höra av sig till vårdcentralen?
BF 25 januari. Började blöda vecka 7 och trodde att jag fått missfall. Fortsatte blöda i en månad men kände mig fortfarande gravid. Gick och gjorde ett UL för en vecka sedan och där var en liten som sprattlade på. ???? Känner mig lite snuvad på hemligheten. Svårt att dölja snart och jag har själv bara vetat det en vecka...
Jag gick upp över 20kg med sonen å va då redan överviktig men ingen sa nåt till mig om min vikt å vad jag skulle gå upp!
Åh! Hittade hjärtljuden med dopplern. Fy vad häftigt, har inte hört dem innan, bara sett på vul för 4 veckor sen. <3
Jag lyssnade ganska ofta typ en liten stund varannan morgon i v11-14 nu blir de kanske 2 ggr i veckan när jag känner av loppan mer så ja inte e lika orolig!