BF januari 2014
Jag hade infektion för ett par veckor sen, gjorde en grundlig undersökning hos gyn och det var både sår(?) och svamp i hela slidgången... Men nu luktar det ju vidrigt... Får väl kolla upp det till veckan !
Jag hade infektion för ett par veckor sen, gjorde en grundlig undersökning hos gyn och det var både sår(?) och svamp i hela slidgången... Men nu luktar det ju vidrigt... Får väl kolla upp det till veckan !
Någon som haft de så här?
Har sen nångång inatt fått jätte ont i magen! Så fort jag rör mig eller hostar, nyser etc hugger de till
De gör mest ont nere i magen vid höften men de strålar upp i hela magen!
Växtvärk eller vad kan de va? Borde ju inte va foglossningarna för de känns ju inte i hela magen? Å magen e inte hård så sammandragningar käns de inte som heller
Är det farligt att ramla på sidan i v.15?? Jag ramlade idag när jag skulle kliva ur en roddbåt! Fast var ju inget högt fall!!
Vi har inte skaffat nåt än! Inte nån liten sak! har smått diskuterat vad som behövs men inte mer! Har inte funderat ut var vi ska få plats me allt heller! Som typ skötbordet! Eller spjälsängen! Men de löser sig
Ni andra fått några cravings? Vet inte om jag fått de direkt men jag käkar nektariner som bara den! Mår ju väldigt illa å smakar så äckligt i munnen hela tiden så ja tycker de e gott å äta sånna för de tar bort smaken om än bara för stunden! Kan väl äta 4st på en dag! Men jag vet inte om de räknas som en craving då jag ju inte måste ha de! Men samtidigt så tyckte jag inte om dom spec mycket innan ja va gravid