BF januari 2014
Kanske ska se om vi kan gå å köpa ny som han inte e rädd för!
Min 2 åring pratar om bebisen i magen varje dag och pussar på magen, möter vi en barnvagn ute så blir hon jätteglad och vill se bebisen. Men tror ändå inte hon förstår att det verkligen ska bo en levande bebis här snart. Hon brukar säga att bebisen kan få sova i hennes rum mm. Jag har nog pratat för mycket om bebisen men hon verkar ju tycka det är kul ![]()
Fan, nu går det åt helvete.
Sitter på akuten med värkar i v 14.
Detta lär ju inte sluta bra och det tar hundra år innan man får komma in
Har super ont i svanken och livmodern är hård. Känner mensvärk i rygg, mage och ljumskar och är öm om livmodern. Svanken värker mest av allt just nu som när värkarna börjar. Känns lite oroande...
Usch är så besviken på min chef, innan hon fick reda på att jag var gravid sa hon i proncip till mig att jag skulle få ett nytt vik när mitt går ut i september. Tyvärr var jag tvungen att berätta att jag var gravid eftersom jag fick hyperemisis pch var sjukskriven tre veckor i början av juli. Nu när jag kom tillbaka till jobbet är jag plötsligt inte alls aktuell för det viket eftersom "det går ju inte nu när du bara ska jobba till årsskiftet" hallå!! Detär ju olagligt att göra så... Blir så ledsen, inte kul att behöva oroa sig för jobb nu men som tur är har jag ett jobb där det finns många jobb att söka men tyvärr börjat ju magen synas så tveksamt om nån anställer mig :(
Känner ni sparkar allihopa? Jag är bara i v 14+4, första barnet!
Längtar så efter att känna den röra på sig..
Det gick tyvärr inge bra på sjukhuset.
Fick bara mer och mer värkar, som en vanlig förlossning fast lättare.
Helt plötsligt gick det över o jag gick för att kissa, då kom allt ![]()
Hej :) jag hoppar in här. Har bf 12/1 mitt andra barn. När har ni andra bf här?