• SB2011

BF januari 2014

Siiran skrev 2013-07-29 16:57:57 följande:
    Längtar till jag också med säkerhet känner den lille, men det är ju skönt att kunna lyssna fram till dess när man känner sig orolig. Har dagar då jag nojjar ihjäl mig, så då är det ju bra att kunna lugna nerverna :)
    Jo känner lika som du! Har ett MA i bagaget så vissa dagar är jobbiga!

Jag spela in hjärtljuden med mobilen så jag kan lyssna på så 15ggr om dagen! När jag bara vill höra för de e mysigt å inte för jag e nojjig!:)
  • SB2011
    Siiran skrev 2013-07-29 17:12:10 följande:
    Usch ja förstår verkligen att du är orolig då. Det var smart, det ska jag med göra! ;)
    De va lite trixigt att hålla allt så be din kille om hjälp! Hålla luren, hörluren över micken å hålla dopplern på rätt plats va ett pussel
  • SB2011
    vartjagängår skrev 2013-07-29 17:15:34 följande:

Barnmorskor verkar ju överlag ha lite problem med hur de uttrycker sig. Förra grav så frågade hon på fullaste allvar om jag skulle kunna klara av att vara nykter i nio månader, när jag sa att jag inte ville amma sa hon att de bästa mammorna är de som ammar & hon var övertygad om att min sambo slog mig. Skulle aldrig dricka när jag är gravid, har inte ens gjort det emellan graviditeterna & vart hon fick att jag skulle bli slagen hemma ifrån är fortfarande ett mysterium. Behöver jag säga att jag bytt bm? Haha

Oj fy! Haha å jag tyckte min förra va kass! Jag förstår att du byta!!

Min kunde bara inte svara på nån fråga man hade å skicka mig till dr heeeela tiden! För saker som hon borde kunnat!
  • SB2011
    FrejaP skrev 2013-07-29 20:20:49 följande:
    Ja blödningarna slutade för snart två veckor sedan. Där jag var och gjorde UL kunde de inte säga vad det berodde på men hon rekommenderade att jag skulle be att få träffa en läkare vid inskrivningen. Kunde exempelvis beror på förändring på livmoderhalsen, låter ju inte helt bra... Har haft fyra missfall tidigare så helt lugn känner jag mig inte trots att de varit innan vecka 12.
    de förstår jag!  hoppas du kan få svar på va de beror på då så du slipper oroa dig för de iaf.. du borde få tid på spec mvc helt klart..och inte bara en läkare på mvc.... hur mår du annars? 
  • SB2011

Har oxå foglossningarna! Kom väl i v10. Hela mitt bäcken känns instabilt och klickar när jag går! Å de låser sig å gör så jäääääääävla ont så man knappt kan röra sig ibland

• SB2011
    Burberry skrev 2013-07-30 18:48:48 följande:

Någon som hämtat ut babybox ännu? Beställde just min, ska hämta ut den nästa vecka.

Kan man hämta sånna redan? För mig man skulle ha gått längre? Så va de iaf förr!

Har inte börjat fylla i sånna än för att få grejer! Men ska göra de sen!
  • SB2011
    Burberry skrev 2013-07-30 19:11:31 följande:
    Såg åtminstone inte någon viss vecka man måste vara i. Och när man hämtar kollar de ju bara koden. Vet jag 2008 också hämtade ut den tidigt, bor ju i Finland så måste passa på då när jag ändå är i Sverige.
    Kanske e ändrat så:) får se när jag får tummen ur att göra de! :) ja då får du ju passa på när du e här:)
  • SB2011
    bananiss skrev 2013-07-30 21:29:15 följande:

Idag hade vi RUL! Sonen ska få en lillasyster!!! Så himla kul med en av varje!! :) BF 6 januari :)

Leon <3
    Va mysigt!!!
  • SB2011
    K87 skrev 2013-07-30 21:44:48 följande:

Finns det nån här som fått lergigan utskrivet mot allergi?

Inte mot allergi men jag tar en till natten
  • SB2011
    Kramardig skrev 2013-07-31 07:26:36 följande:

RUL idag och jag är så rädd och nervös! Jag har gråtit sedan jag vaknade och vill knappt fara dit idag. Tänk om barnet inte är friskt? Tänk om hen inte överlever utanför magen? Tänk om vi måste ta ett hemskt beslut?

Fyfan! Så här kände jag inte alls med sonen.

De kommer gå bra!!

Kram
Svar på tråden BF januari 2014