BF januari 2014
Jag spela in hjärtljuden med mobilen så jag kan lyssna på så 15ggr om dagen! När jag bara vill höra för de e mysigt å inte för jag e nojjig!:)
Barnmorskor verkar ju överlag ha lite problem med hur de uttrycker sig. Förra grav så frågade hon på fullaste allvar om jag skulle kunna klara av att vara nykter i nio månader, när jag sa att jag inte ville amma sa hon att de bästa mammorna är de som ammar & hon var övertygad om att min sambo slog mig. Skulle aldrig dricka när jag är gravid, har inte ens gjort det emellan graviditeterna & vart hon fick att jag skulle bli slagen hemma ifrån är fortfarande ett mysterium. Behöver jag säga att jag bytt bm? Haha
Har oxå foglossningarna! Kom väl i v10. Hela mitt bäcken känns instabilt och klickar när jag går! Å de låser sig å gör så jäääääääävla ont så man knappt kan röra sig ibland
Någon som hämtat ut babybox ännu? Beställde just min, ska hämta ut den nästa vecka.
Idag hade vi RUL! Sonen ska få en lillasyster!!! Så himla kul med en av varje!! :) BF 6 januari :)
Finns det nån här som fått lergigan utskrivet mot allergi?
RUL idag och jag är så rädd och nervös! Jag har gråtit sedan jag vaknade och vill knappt fara dit idag. Tänk om barnet inte är friskt? Tänk om hen inte överlever utanför magen? Tänk om vi måste ta ett hemskt beslut?
Fyfan! Så här kände jag inte alls med sonen.