• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Ernst Hugo
    Feltryck01 skrev 2013-05-16 21:57:55 följande:
    Väldigt speciellt! Och kul att den är så poppis. Tycker vi kan skruva in en röd glödlampa här och fortsätta vårat myspys i tråden!

Uppväxt på 70-talet som man är så var man avis på syrran som hade eget rum med röd glödlampa i hennes rislampa. Aston Reimers Rivaler och Peps Blodsband gick varmt på skivtallriken där inne minns jag.
    STÄNG DÖRREN Skrikandes skrek syrran när man kikade in i denna spänningens högborg med kulört lykta.

• MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-16 21:57:55 följande:
    Väldigt speciellt! Och kul att den är så poppis. Tycker vi kan skruva in en röd glödlampa här och fortsätta vårat myspys i tråden!
    För dig

Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • MrsPenn

(och ja jag tycker den är ful)

Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • poirot

När man går på gym påverkas musiksmaken, jag kommer på mig själv med att nynna på denna:

• Ernst Hugo
    poirot skrev 2013-05-16 22:16:36 följande:
    När man går på gym påverkas musiksmaken, jag kommer på mig själv med att nynna på denna:
    " rel="nofollow" target="_blank">

Var det dålig smak?

När vi hade 70-tal och dålig smak på tapeten så vällde denna låten i sinnet (vilket den ofta gör) och jag ber er obbervera belysning och klädval inte minst klackarna. Pratar vi dålig smak eller gör vi?   

• Ernst Hugo

Kanske skall ta med länken *L*

">

• Ernst Hugo
    GrodanHopp skrev 2013-05-16 21:52:16 följande:
    Jag är starkt emot allt vad hel och halvfabrikat heter, gör allt från grunden osv. Men jag ÄLSKAR Delicatobollar, INGET recept slår dom!

Ingår även dammsugare i din Delicato-meny där? *nyfiken*
Svar på tråden Vår dåliga smak