• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Coruscant

Jag tycker Dolly Partons version av I will always love you, är bättre än Whitney Houstons!

• Ernst Hugo

Vill be er alla att inte spamma tråden med bilder och gifar.

Tack på förhand Solig 

• missan75

Jag vet inte om det är dålig smak att gilla dammsugare, men jag antar det då jag såg det i TS och det borde vara ett exempel på just dålig smak. I sådana fall är jag drabbad, jag älskar dammsugare. Gör dem även själv nu och då. Är också galet förtjust i fiskbullar i hummersås. Det är absolut dålig smak.

• missan75

Jag gillar även kall ravioli ur konserv. Helt sjukt.

• Ernst Hugo
       Coruscant skrev 2013-05-19 07:27:06 följande:
    Jag tycker Dolly Partons version av I will always love you, är bättre än Whitney Houstons!

Men det är ju classy om något!!!
    missan75 skrev 2013-05-19 09:40:00 följande:
    Jag vet inte om det är dålig smak att gilla dammsugare, men jag antar det då jag såg det i TS och det borde vara ett exempel på just dålig smak. I sådana fall är jag drabbad, jag älskar dammsugare. Gör dem även själv nu och då. Är också galet förtjust i fiskbullar i hummersås. Det är absolut dålig smak.

Hur menar du nu? Utveckla lite
  • oktoberbebben

Älskar att vara lat och bara titta på youtube. Usch man ska ju tycka om att pyssla och stå i men inte jag inte..Oskyldig

• missan75

Alltså, du lade du dammsugare i TS och detta är en tråd om dålig smak. Jag gillar dammsugare så jag antar att jag har dålig smak där.

Och fiskbullar känns ju väldigt trashigt och det gillar jag också, Abbas i hummersås. Dålig smak än en gång.

När det gäller kläder och inredning har jag aldrig någonsin dålig smak. :D ;)

• MrsPenn
    Ernst Hugo skrev 2013-05-19 09:34:55 följande:
    Vill be er alla att inte spamma tråden med bilder och gifar.

Tack på förhand Solig 
    ...säger killen som lade in en bild i TS.

Jag vet att jag tar åt mig här nu, men jag behövde faktiskt illustrera "Väggord." Det var iaf inga gifar.
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • Dina08

Tycker ärligt om Eagles Hotel California. Längtar efter att få blodpudding till middag, det var säkert fem år sedan.

• Ernst Hugo
    MrsPenn skrev 2013-05-19 11:16:23 följande:
    ...säger killen som lade in en bild i TS.

Jag vet att jag tar åt mig här nu, men jag behövde faktiskt illustrera "Väggord." Det var iaf inga gifar.
    Ja det har du rätt i dock känner jag att det kan vara skillnad när det blir helt fullt i tråden av bilder och texten försvinner jämfört med den bilden jag har i TS.

Angående väggord så är det själva sinnebilden för uttalat dålig smak så det behövs knappt illustreras  
Svar på tråden Vår dåliga smak