• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Feltryck01

Här är en för alla kamera/fotofantaster: jag kan faktiskt tycka att jag kan få till rätt schyssta bilder med min iphone 4... Klart att systemkamerans är snyggare, men fortfarande, fan rätt snygga ändå.

Anything you say, can and will be held against you.
  • Vanilla ice queen

Ernst Hugo: Japp! Ska jag vara ärlig så har de blivit kvar på väggen efter den som äger min lägenhet. Men tycker det är askul att se folks min när jag gravallvarligt säger "vist är de fina" Det är så smaklöst att jag tycker det är coolt, så de får hänga kvar

• Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2013-05-17 18:46:41 följande:
    Ernst Hugo: Japp! Ska jag vara ärlig så har de blivit kvar på väggen efter den som äger min lägenhet. Men tycker det är askul att se folks min när jag gravallvarligt säger "vist är de fina" Det är så smaklöst att jag tycker det är coolt, så de får hänga kvar

Tycker du förtjänat någon form av pris för denna fotodokumenterade bekännelse {#emotions_dlg.flower}Skål
  • puss

dricker vin i mugg från leos lekland. tolka det hut du vill.

Easy cum easy go
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2013-05-17 19:25:20 följande:
    Själv dricker jag rosa moet ur vanliga vinglas

Meeh det är ju inte dålig smak
  • GrodanHopp

Jag toppar ALLT!! Jag tittar på Eurovision!! *skäms* men kan till mitt försvar säga att jag enbart tittar på finalen.

• Ernst Hugo
    GrodanHopp skrev 2013-05-18 21:21:15 följande:
    Jag toppar ALLT!! Jag tittar på Eurovision!! *skäms* men kan till mitt försvar säga att jag enbart tittar på finalen.

samma här men min dotter på 8 år hade inte accepterat annat
Svar på tråden Vår dåliga smak