• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Ypperlig skrev 2013-05-15 23:43:53 följande:
    Håller med. Irländska och walesiska får mig att smälta.
    Det är trevliga dialekter ja.
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-15 23:44:10 följande:
    Då är jag med. Jag gillar dialekt bättre än standardspråkbruk - att lyssna till.
    Ja, det är det absolut.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Parksandrec

Ibland köper jag tidningar typ bild extra med bilder på kändisrumpor och sånt som jag läser i smyg på bussen och lämnar kvar. Skulle inte orka stå för det inköpet hemma :P och förtränger det lite om jag ej tagit med det hem

• poirot

Jag har ett nödlager av sådant där pulver som folk bantar på, för när jag är ensam och inte orkar fixa mat och jag tycker faktiskt att det är gott. Åtminstone det med chokladsmak.

• Virriga Vera

Jag har förstått att jag verkligen har dålig smak, jag älskar mitt furuköksbord och stora skänk av furu. Kan inte tänka mig att byta ut det. Varenda jack och repa i bordet har en historia.......

Jag älskar att åka till Ullared också, vi är ett gäng tjejer som varje år hyr stuga där och åker upp över en helg.

• poirot

Jag gillar Ullared, sedan finns det ju bättre och sämre tillfällen att åka dit ... men oftast tycker jag att det är bra. Jag har aldrig hyrt stuga där men alla som jag vet har gjort det verkar mycket nöjda.

• Ernst Hugo
    poirot skrev 2013-05-16 07:09:53 följande:
    Jag gillar Ullared, sedan finns det ju bättre och sämre tillfällen att åka dit ... men oftast tycker jag att det är bra. Jag har aldrig hyrt stuga där men alla som jag vet har gjort det verkar mycket nöjda.

Nu blev jag förvånad Förvånad Poirot du av alla....
  • LaFontaine

Jag ÄLSKAR Dr Pepper, Cheeseburgare från Donken och sparris i glasburk. Jag skulle nog kunna leva på det om jag fick.

Jag är också väldigt förtjust i skumpa, ostron och hummer, men inget går upp emot de tre ovan nämnda. Sparrisen kan jag äta direkt ur burken till och med, så gott är det! 

• Flaminia

Jag tycker att vit choklad är godare än mörk. Det är nog inte heller speciellt kreddigt i mångas ögon.

• Jackson

Jag är ett stort fan av Ullared, förstår inte varför Gekås skulle vara WT, då de har saker som finns i vanliga märkesbundna affärer, bara för billigare pris. 

The only thing to do with good advice is to pass it on. It is never of any use to oneself.
  • Ernst Hugo
    Jackson skrev 2013-05-16 10:20:21 följande:
    Jag är ett stort fan av Ullared, förstår inte varför Gekås skulle vara WT, då de har saker som finns i vanliga märkesbundna affärer, bara för billigare pris. 

Det är inget fel i det men Ullared är själva definitionen av dålig smak när hela konceptet går ut på att göra en dagsutflykt för att handla billiga strumpor och schampo.
Svar på tråden Vår dåliga smak