• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Feltryck01
    MrsPenn skrev 2013-05-19 01:36:29 följande:
    T ex "Carpe Diem" i stooora plastbokstäver som du fäster på väggen.
    Gärna i någon kursiv font. Ew. Just ew

http://www.ramochvackrating.se/shopimg.php?ArtNr=220&width=400&height=300

http://mammans.blogsome.com/images/p848_f66_r2_01.jpg

Stora plastbokstäver? Näää det är ju såna man klistrar upp. Eller?
    Anything you say, can and will be held against you.
  • poirot
    missan75 skrev 2013-05-19 09:40:00 följande:
    Jag vet inte om det är dålig smak att gilla dammsugare, men jag antar det då jag såg det i TS och det borde vara ett exempel på just dålig smak. I sådana fall är jag drabbad, jag älskar dammsugare. Gör dem även själv nu och då. Är också galet förtjust i fiskbullar i hummersås. Det är absolut dålig smak.
    Fiskbullar med hummersås och gårdagens kokta potatis uppvärmd i samma gryta! Till det rivna morötter.
    Det hör definitivt till en av mina "dålig smak-bekännelser". 
  • poirot

Jag gillar dammsugare, men jag gillar arraksbollar mer. 

• Aniiee

Måste ju erkänna att jag tycker om salta kringlor doppade i choklad. Det är visst dålig smak. Konserverade champinjoner på pizzan. Jag tycker inte att Natalie Portman är snygg, det är oerhört dålig smak. Jag tycker att SWEp1-3 är helt ok filmer. Avatar är den sämsta filmen jag sett på 10 år. Ehm..... oh, just det *pekar på min sidfot*......

Och Arraksbollar är en av de godaste på kondisfronten.  

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Ernst Hugo
    poirot skrev 2013-05-19 18:26:03 följande:
    Jag gillar dammsugare, men jag gillar arraksbollar mer. 

Du är en fin kvinna {#emotions_dlg.flower}
    Aniiee skrev 2013-05-19 18:36:34 följande:
    Måste ju erkänna att jag tycker om salta kringlor doppade i choklad. Det är visst dålig smak. Konserverade champinjoner på pizzan. Jag tycker inte att Natalie Portman är snygg, det är oerhört dålig smak. Jag tycker att SWEp1-3 är helt ok filmer. Avatar är den sämsta filmen jag sett på 10 år. Ehm..... oh, just det *pekar på min sidfot*......

Och Arraksbollar är en av de godaste på kondisfronten.  
    Varför skulle Natalie Portman vara dålig smak? Vad är SWEp 1-3 ? Hur kan japansk tecknad erotik med gamla anor vara dålig smak?

• oOOo  oOOo
    poirot skrev 2013-05-19 18:22:50 följande:
    Fiskbullar med hummersås 
    Är det dålig smak? Jag smakade det en gång, försökte förgäves känns någon smak alls faktiskt.
  • Aniiee
    Ernst Hugo skrev 2013-05-19 20:06:03 följande:

Du är en fin kvinna {#emotions_dlg.flower}

1. Varför skulle Natalie Portman vara dålig smak? 2. Vad är SWEp 1-3 ? 3. Hur kan japansk tecknad erotik med gamla anor vara dålig smak?

1. Fråga inte mig. 2. Sta Wars Episode 1,2 och 3. De så kallade Prequels. 3: De som tycker det är väl homofobiska prudes. Jag får det i alla fall slängt i ansiktet varje vecka, hur dålig smak det är. Och så måste jag ju bara peddo ochså, för hälften av alla ukes ser ju ut att vara max 25......
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Tillie

Jag har ketchup på ris och fiskpinnar

• myy

Vad sägs om Björn Afzelius, Mamma Scans köttbullar och allt godis som kombinerar hallon och saltlakritssmak?

• Ernst Hugo
    myy skrev 2013-05-19 20:54:17 följande:
    Vad sägs om Björn Afzelius, Mamma Scans köttbullar och allt godis som kombinerar hallon och saltlakritssmak?

Du är med i toppskiktet med väggord nu
Svar på tråden Vår dåliga smak