• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • En struts
    Duckan skrev 2013-05-22 14:49:28 följande:
    Kom på en sak till som jag gillar, råa makaroner! Mölja munnen full, blaska till dem en stund och sen tugga, tugga. Mmm.
    Ha, ha, ha Ni är inte kloka i den här tråden!
  • En struts

Jag har plastpåsar kring allt. Skäms Det blir jag trackad för i den här familjen.

Samtidigt så tycker jag folk är jättekonstiga som lägger de gympaskorna direkt i ryggsäcken, då de har varit på gymmet. Eh, ryggsäcken blir ju skitig innanför och hur ofta tvättar man av den?

• Bambi07
    En struts skrev 2013-05-22 19:35:23 följande:
    Jag har plastpåsar kring allt. Skäms Det blir jag trackad för i den här familjen.

Samtidigt så tycker jag folk är jättekonstiga som lägger de gympaskorna direkt i ryggsäcken, då de har varit på gymmet. Eh, ryggsäcken blir ju skitig innanför och hur ofta tvättar man av den?
    Det har jag också! Men jag förstår mig inte på folk som ställer in öppnade skinkpaket i kylen och tror att de ska hålla sig bra så.
  • illustratören
    Doofie skrev 2013-05-22 14:15:00 följande:
    Vem gör inte det!?! ;) kollar ibland på Buffy och vampyrerna och Sabrina tonårshäxan xD

Förrut följde jag även Days of our lives och glamour.. Nu har jag släppt dem dock!
  • MrsPenn

Jag köper trisslotter. *morr*

Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • illustratören
    Tillie skrev 2013-05-22 16:01:20 följande:
    Fryst pommes tycker jag är gott att tugga på

En struts skrev 2013-05-22 19:35:23 följande:
    Jag har plastpåsar kring allt. Det blir jag trackad för i den här familjen.

Samma här
  • myy

Jag åt arrakbollar med extra mycket arrraksmak till frukost, fast det kanske inte är dålig smak - de var ju goda ;)

Svar på tråden Vår dåliga smak