• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Duckan

Kom på en sak till som jag gillar, råa makaroner! Mölja munnen full, blaska till dem en stund och sen tugga, tugga. Mmm.

• Doofie
    Duckan skrev 2013-05-22 14:49:28 följande:
    Kom på en sak till som jag gillar, råa makaroner! Mölja munnen full, blaska till dem en stund och sen tugga, tugga. Mmm.
    Hehe jag knaprade hela tiden på råa spaghettis när jag var liten
    Don't hate me because i'm beautiful.
  • Duckan

Doofie, samma här. Nu som vuxen får jag återfall ibland med magont som resultat.

• lilmissredhotts

Nej, jag är inte gravid. Men kommentaren, MrsPenn, fick mig att skratta. Många som frågat när dom sett.

Idun, det är himla gott. Men ska kanske testa ditt förslag ;)

• Doofie
    Duckan skrev 2013-05-22 14:56:47 följande:
    Doofie, samma här. Nu som vuxen får jag återfall ibland med magont som resultat.
  • Doofie
    Feltryck01 skrev 2013-05-22 14:56:39 följande:
    Sen jag var typ tio så har jag läst och gillar kärringböcker. Typ Marian Keyes.
    Same shit here :)
    Har typ läst babbeldrottingen flera gånger också !
  • Duckan

Vem gillar inte kärringböcker?! :-O Denise Rudbergs läste jag i väldigt vuxen ålder och gillade massor

• Doofie
    Duckan skrev 2013-05-22 15:03:03 följande:
    Vem gillar inte kärringböcker?! :-O Denise Rudbergs läste jag i väldigt vuxen ålder och gillade massor
    Haha :) när jag var 13 år hittade jag mammas erotiska böcker för tanter, böcker ifrån harlequin. ^^
  • Duckan

Harelquin, ja jisses, det var tider det. Hade en kompis med hur många som helst.

Svar på tråden Vår dåliga smak