• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • villyvicky

Jag gillar blodpudding! Bor utomlands och det är det första jag vill äta när jag besöker Sverige. Gillar även pölsa, Kalles, fiskbullar i hummersås, levergryta, tja, de flesta hederliga svenska husmanskoster.

Gillar även riktig rå gangster rap, fast jag snart fyller 43 och är mamma...

Och herregud, JA! Dammsugare är skitgott!

Jag älskar att shoppa och fynda i thrift stores ( 2nd hand) tom skor! ( ganska äckligt egentligen med tanke på att nån annan okänd människa haft sina svettiga ( vårtiga?) fossingar där i.

Jag gillar att kolla på reruns av "The Golden Girls" älskar det programmet, fast jag sett alla tiotusen gånger om vid detta laget nu.

Jag har plastblommor....

Jag har en tatuering i ansiktet...

Tja...listan kan göras lång. Men, däremot gillar jag INTE Justin Beiber. Det är väl höjden av taskig smak, så helt på botten är jag icke. ( Stolt)

• Ernst Hugo
    villyvicky skrev 2013-05-21 11:12:18 följande:
    Jag gillar blodpudding! Bor utomlands och det är det första jag vill äta när jag besöker Sverige. Gillar även pölsa, Kalles, fiskbullar i hummersås, levergryta, tja, de flesta hederliga svenska husmanskoster.

Gillar även riktig rå gangster rap, fast jag snart fyller 43 och är mamma...

Och herregud, JA! Dammsugare är skitgott!

Jag älskar att shoppa och fynda i thrift stores ( 2nd hand) tom skor! ( ganska äckligt egentligen med tanke på att nån annan okänd människa haft sina svettiga ( vårtiga?) fossingar där i.

Jag gillar att kolla på reruns av "The Golden Girls" älskar det programmet, fast jag sett alla tiotusen gånger om vid detta laget nu.

Jag har plastblommor....

Jag har en tatuering i ansiktet...

Tja...listan kan göras lång. Men, däremot gillar jag INTE Justin Beiber. Det är väl höjden av taskig smak, så helt på botten är jag icke. ( Stolt)
    Tack för modiga bekännelser {#emotions_dlg.flower}
  • Feltryck01
    Ernst Hugo skrev 2013-05-21 10:58:38 följande:
    Jag gillar Jenka tuggummi
    Det är inte dålig smak! Det är nostalgi!
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Meddelande borttaget
  • Feltryck01
    ruuu skrev 2013-05-21 12:10:18 följande:
    Jag gillar billigt lådvin och billig öl. Jag röker. Jag har ett par foppatofflor, som jag drar på mig när jag röker.. Skäms

Men det mest pinsamma är att jag ibland lyssnar på lady gaga *skäms som en hund* 

Du och jag kan samlas på min balkong och röka, dricka bärs och dunka "born this way" och instagramma våra fina foppisar!
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Ernst Hugo
    ruuu skrev 2013-05-21 12:10:18 följande:
    Jag gillar billigt lådvin och billig öl. Jag röker. Jag har ett par foppatofflor, som jag drar på mig när jag röker.. Skäms

Men det mest pinsamma är att jag ibland lyssnar på lady gaga *skäms som en hund* 

Mitt emellan sexigt och läskigt
  • illustratören

Jag använder foppa-tofflor, eller ja egentligen ännu värre: FEJK fobba-tofflor. Inte när jag går ut på stan dock.

Jag ÄLSKAR Vanilla-coke

Jag lyssnar ibland på Jimmy Jansson (Kommer folk ens ihåg honom? )

Jag ORKAR INTE städa jämt, så lägenheten ser ut som ett krigsfält med leksaker överallt

Kommer jag på mer så uppdaterar jag..  

• Tillie
    illustratören skrev 2013-05-21 12:17:50 följande:
    Jag ÄLSKAR Vanilla-coke

Jag ORKAR INTE städa jämt, så lägenheten ser ut som ett krigsfält med leksaker överallt
    Fan du äger! Trodde jag var ensam om båda punkternaTungan ute
  • Ernst Hugo
    Feltryck01 skrev 2013-05-21 12:06:10 följande:
    Det är inte dålig smak! Det är nostalgi!

Hmm - fan du har nog rätt Skrattande
  • oOOo  oOOo
    Ernst Hugo skrev 2013-05-21 12:38:50 följande:

Hmm - fan du har nog rätt Skrattande
    Frågan är nog mer om tuggummi rent generellt är bra eller dålig smak
Svar på tråden Vår dåliga smak