• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Vanilla ice queen

Åh, åka på kryssning är kul också. Det har jag förstått att folk inte tycker är helt bra smak.
    Åka på power meet är också kul och tydligtvis inget man gillar om man är lite classy...

• Tillie
    Trailer trash TT skrev 2013-05-26 17:28:33 följande:
    Jag söp mig full på Red Bull och vodka igår pluss bål med frukt i. Rökte gjorde jag också.Det gör jag alltid när jag är packad
    Jag röker alltid på fyllan om cigg erbjudesTungan ute
  • fucktard
    poirot skrev 2013-05-26 17:15:05 följande:

Rökte du också?

Check. Ett och ett halvt paket.
    Vanilla ice queen skrev 2013-05-26 17:29:57 följande:
    Jag knarkar red bull och gärna lågbudjetmärket power king, det lär väll räknas som riktigt dålig smak?
    Det gör det nog. Jag gör samma sak!

If you wanna do it, do it right.
  • Ernst Hugo
    poirot skrev 2013-05-26 17:04:55 följande:
    Det måste passa in i den här tråden att jag sitter i enbart underkläderna och äter kräftrumpesmörgås och dricker ett glas vin.

Nja, det beror på underkläderna OCH vilket vin det är
  • poirot

Om jag bara köper vin till mig själv så brukar jag, om det är vitt, bara ta någon av halvflaskorna (och akta mig noga för att inte ta något för långt åt höger där de söta dessertvinerna står). Kort sagt, vilket måste spela roll i det här sammanhanget -det enda jag vet är att det var torrt.

Jag tänker inte ge mig in på någon ingående beskrivning av mina underkläder,  jag hade underkjol på mig iallafall. *anständig*

• Ernst Hugo
    poirot skrev 2013-05-27 07:27:56 följande:
    Om jag bara köper vin till mig själv så brukar jag, om det är vitt, bara ta någon av halvflaskorna (och akta mig noga för att inte ta något för långt åt höger där de söta dessertvinerna står). Kort sagt, vilket måste spela roll i det här sammanhanget -det enda jag vet är att det var torrt.

Jag tänker inte ge mig in på någon ingående beskrivning av mina underkläder,  jag hade underkjol på mig iallafall. *anständig*

Anständiga underkläder och torrt flaskvin Obestämd njae sorry det är inte dålig smak
  • Bebelle

Jag vinner nog tråden med detta: jag tycker att det är gulligt med hål i öronen på små flickbarn, 1-2 år. Skulle inte ta hål i öronen på min dotter förrän hon är äldre och bara om hon själv skulle tjata om det men tycker ändå det är fint.

• Doofie
    Vanilla ice queen skrev 2013-05-26 17:40:30 följande:
    Åh, åka på kryssning är kul också. Det har jag förstått att folk inte tycker är helt bra smak.
    Åka på power meet är också kul och tydligtvis inget man gillar om man är lite classy...
    Jag åkte på kryssning i helgen med mor min x)
    Don't hate me because i'm beautiful.
  • Ernst Hugo
    Doofie skrev 2013-05-27 20:05:11 följande:
    Jag åkte på kryssning i helgen med mor min x)

på kryssning med din mor och ditt x ? Förvånad
Svar på tråden Vår dåliga smak