• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • MrsPenn
    Chocoholica skrev 2013-05-29 22:59:38 följande:
    Ha ha tack. Har en annan dålig smak men där drar min man gränsen. Är äckligt svag för gamla reklamaffischer typ såna här:
    www.nostalgica.se/se/grp/reklam.php
    Så mysiga så... Hjärta
    Lol jag har en stooor affischtavla med en Toulouse Lautrec-poster... och en annan från Moderna museet. Båda vackert inramade.
    All nostalgi är inte vackert, men mycket utav det är vackert.

typ som denna
    http://cache2.allpostersimages.com/p/LRG/6/662/GDAC000Z/posters/toulouse-lautrec-henri-de-ambassadeurs.jpg
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • Ernst Hugo
    Chocoholica skrev 2013-05-29 22:59:38 följande:
    Ha ha tack. Har en annan dålig smak men där drar min man gränsen. Är äckligt svag för gamla reklamaffischer typ såna här:
    www.nostalgica.se/se/grp/reklam.php
    Så mysiga så... Hjärta
    Ren kärlek och mycket starka vill-ha-känslor på den sidan la som favorit direkt

Jag tror jag är född på 20-talet egentligen  
  • Chocoholica
    Ernst Hugo skrev 2013-05-29 23:28:28 följande:
    Ren kärlek och mycket starka vill-ha-känslor på den sidan la som favorit direkt

Jag tror jag är född på 20-talet egentligen  
    Jag med. Skäms
  • Ernst Hugo
    Chocoholica skrev 2013-05-29 23:42:26 följande:
    Jag med. Skäms

Jag känner mig klädmässigt som swingpjatt, gamla permisuniformen, rockabilly med kostym, Perez Prado - Guiaglionne, hängslen, vita skor, Borsalino och Thor Modèn.
  • MrsPenn
    Ernst Hugo skrev 2013-05-29 23:55:51 följande:

Jag känner mig klädmässigt som swingpjatt, gamla permisuniformen, rockabilly med kostym, Perez Prado - Guiaglionne, hängslen, vita skor, Borsalino och Thor Modèn.
    Vita skor är inne i sommar! Får mig att tänka på Vanheden!

Varför var1960-1965 den mest stylish tiden ever? Färgerna, skorna (herr och dam) frisyrerna, jazzen... nån slags "preppy chic goes beatnik"  mode Hjärta
    Twiggy, Audrey Hepburn, tax-klack, Mary Quant-kortkort. Stilrena, nästan skräddade herrplagg med färgglada pullovers. Tunna, mönstrade slipsar...
    Nostalgisk för att jag inte levde under den eran?

Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • Chocoholica

Jaa... Är det nån som kan gissa från vilket TV - spel den kommer ifrån?

Fönsterprydnader/ kakutstickare (De längst upp)... Tungan ute

I mitt kök... Oj, de hänger visst på sniskan med. Får jag rätta till sen...

• Chocoholica
    Ernst Hugo skrev 2013-05-29 23:55:51 följande:

Det låter hur snyggt som helst ju.
  • Feltryck01

Åååhhh Marioooo!! Funderar på att tatuera in stjärnan, då kan ingenting skada mig!! :)

• Chocoholica
    Feltryck01 skrev 2013-05-30 10:37:30 följande:
    Åååhhh Marioooo!! Funderar på att tatuera in stjärnan, då kan ingenting skada mig!! :)
    Mama mia! Förvånad
    Ouch! Rynkar på näsan
Svar på tråden Vår dåliga smak