• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Feltryck01
    Chocoholica skrev 2013-05-30 12:14:12 följande:
    Mama mia! Förvånad
    Ouch! Rynkar på näsan
    Haha! Well, tatueraren kanske gör mig liiite illa.. Men inte när den är klar, förtusan! Invincible!
    Anything you say, can and will be held against you.
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-30 10:37:30 följande:
    Åååhhh Marioooo!! Funderar på att tatuera in stjärnan, då kan ingenting skada mig!! :)
    Lol coolt!  Nej vänta, cooooooooolt! en liten Mariostjärna kan t o m jag tänka mig tatuera in.
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • Feltryck01
    MrsPenn skrev 2013-05-31 12:27:51 följande:
    Lol coolt!  Nej vänta, cooooooooolt! en liten Mariostjärna kan t o m jag tänka mig tatuera in.
    Right?? Har en polare som har en svamp, men det är ju inte lika symboliskt. Ett extra liv Obestämd Men stjäääärna! Fuck yeah!
  • oOOo  oOOo
    Feltryck01 skrev 2013-05-31 12:51:20 följande:
    Right?? Har en polare som har en svamp, men det är ju inte lika symboliskt. Ett extra liv Obestämd Men stjäääärna! Fuck yeah!
    Här är en trevlig tatuering man kan coola upp sin bebis med. Är det dålig smak?

• MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-31 12:51:20 följande:
    Eller hur? Här ska plockas goombas!
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • Feltryck01
    MrsPenn skrev 2013-05-31 13:23:00 följande:
    Eller hur? Här ska plockas goombas!
    Eller döda koopas!!
    oOOo oOOo skrev 2013-05-31 13:20:10 följande:
    Hääääftiiiiiiiigt Cool
  • Chocoholica

Bara om det är på riktigt. Är det stickers så är det lite coolt. Tungan ute
  • Ernst Hugo

Nej det är bara lågprisnappen som sticker i ögonen
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Chocoholica

Host... Den skulle jag köpa till lillen idag ja... Till lillen ja... Mor köpte den (gullig som hon är) till lillen ja... Host host... Tungan ute

Svar på tråden Vår dåliga smak