• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Doofie
    Ernst Hugo skrev 2013-06-02 20:56:20 följande:

Wordfeud och Karlavagnen i sängen på sant gubbmanèr
    Grymt :)
    Don't hate me because i'm beautiful.
  • Ernst Hugo
    Doofie skrev 2013-06-02 21:03:45 följande:
    Grymt :)

Insåg att jag hade blivit min far. Bara att han hade radions P1 och Tidningens Vi och deras korsord

Fattas bara att jag börjar med kolsyrat vatten och eukalyptuspastiller på nattduksbordet snart Obestämd  
  • Doofie
    Ernst Hugo skrev 2013-06-02 21:07:32 följande:

Insåg att jag hade blivit min far. Bara att han hade radions P1 och Tidningens Vi och deras korsord

Fattas bara att jag börjar med kolsyrat vatten och eukalyptuspastiller på nattduksbordet snart Obestämd  
    Kolsyrat vatten är gott.
  • lunise
    Bebelle skrev 2013-05-27 09:18:26 följande:
    Jag vinner nog tråden med detta: jag tycker att det är gulligt med hål i öronen på små flickbarn, 1-2 år. Skulle inte ta hål i öronen på min dotter förrän hon är äldre och bara om hon själv skulle tjata om det men tycker ändå det är fint.
    Jag fick hål i öronen när jag var ett par månader gammal...
  • Ernst Hugo
    lunise skrev 2013-06-02 21:27:13 följande:
    Jag fick hål i öronen när jag var ett par månader gammal...

Tror vi har en vinnare här {#emotions_dlg.flower}
  • lantmamman

Jag har hårdrockstisha, gummistövlar (för stora; mannens), jeansshorts (passade innan andra barnet, numera för små). Visserligen bär jag detta enkom på hemmaplan, men jag tycker nog att jag är lite cool ändå. Var jag säkert för 15 år och lika många kilo sedan.

• lunise
    Ernst Hugo skrev 2013-06-02 21:30:29 följande:

Tror vi har en vinnare här {#emotions_dlg.flower}
    Fast i och för sig tycker jag inte att det är dålig smakGlad
  • Doofie
    lunise skrev 2013-06-02 21:41:08 följande:
    Fast i och för sig tycker jag att det är dålig smak.
  • Ernst Hugo
    lantmamman skrev 2013-06-02 21:34:10 följande:
    Jag har hårdrockstisha, gummistövlar (för stora; mannens), jeansshorts (passade innan andra barnet, numera för små). Visserligen bär jag detta enkom på hemmaplan, men jag tycker nog att jag är lite cool ändå. Var jag säkert för 15 år och lika många kilo sedan.

Hur kan det någonsin bli dålig smak när du samtidigt kör Camaro
    lunise skrev 2013-06-02 21:41:08 följande:

Oooups, men visst är det skönt att vi har olika smak och lite distans, eller?

//Kramizzar
Svar på tråden Vår dåliga smak