• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Doofie
    lunise skrev 2013-06-03 09:05:00 följande:
    Då kanske jag ska tillägga att mina bröder blev omskurna när de bara var några månader gamla och när jag var någon vecka gammal rakade min pappa av mig allt hår. Oskyldig
    Jaha? Intressant. Obestämd
    Don't hate me because i'm beautiful.
  • Doofie

Jag brukar dricka upp "saften"  som är kvar från smörgåsgurkorna. Mmm.<3

• Trailer trash TT
    Doofie skrev 2013-06-03 18:12:04 följande:
    Jag brukar dricka upp "saften"  som är kvar från smörgåsgurkorna. Mmm.<3

Det gjorde jag när jag var gravid första gången,även sillspad tyckte jag var riktigt gott
    Manyok
  • Doofie
    Trailer trash TT skrev 2013-06-03 19:03:09 följande:
    Det gjorde jag när jag var gravid första gången,även sillspad tyckte jag var riktigt gott
    Är inte gravid.
  • Trailer trash TT
    Doofie skrev 2013-06-03 19:05:19 följande:
    Är inte gravid.
    Fast det är rätt gott fast man inte är gravid också. Gurkspad alltså. Sillspad börjar jag hulka när jag känner lukten av och sill är inte min grej. Kunde äta hela sillbitar utan tillbehör ocksåKräks
    Manyok
  • Doofie
    Trailer trash TT skrev 2013-06-03 19:07:27 följande:
    Fast det är rätt gott fast man inte är gravid också. Gurkspad alltså. Sillspad börjar jag hulka när jag känner lukten av och sill är inte min grej. Kunde äta hela sillbitar utan tillbehör ocksåKräks
    mmm :3 blev sugen på röbeta.
  • MrsPenn
    lunise skrev 2013-06-02 21:54:21 följande:
    Jag tar alltid bort grädde och marsipan från min tårtbit innan jag äter den.
    that's just weird.

Tips: Köp inte prinsesstårta nästa gång. det finns ju så många andra tårtor. Prinsesstårta är typ den billigaste och tråkigaste tårtan ever... när det finns frukttårta med sån där gelé och nötter, Schwarzwaldtårta, Budapeststubbe, Sachertårta, hemmagjord frukt-o-gräddtårta....
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • Feltryck01
    MrsPenn skrev 2013-06-04 11:39:29 följande:
    that's just weird.

Tips: Köp inte prinsesstårta nästa gång. det finns ju så många andra tårtor. Prinsesstårta är typ den billigaste och tråkigaste tårtan ever... när det finns frukttårta med sån där gelé och nötter, Schwarzwaldtårta, Budapeststubbe, Sachertårta, hemmagjord frukt-o-gräddtårta....
    Ååååh, älskar schwarzwaldtårta Hjärta
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Chocoholica
    Feltryck01 skrev 2013-06-04 12:31:58 följande:
    Ååååh, älskar schwarzwaldtårta Hjärta
    Varför är det dålig smak? När är sånt som dryper av choklad dålig smak? Never!
Svar på tråden Vår dåliga smak