• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Tjohalia03
    Chocoholica skrev 2013-06-12 19:52:38 följande:
    Är det dålig smak om man tycker att den här mannen får "make my day" any day?... Skäms
    Bild: Google bildsök

Han börjar bli väl så gammal till och med för den här inbitna Clintan-älskaren. :) Men tänk om han hade varit 40 igen... *popachowchow*
  • Chocoholica
    Tjohalia03 skrev 2013-06-12 20:31:04 följande:

Han börjar bli väl så gammal till och med för den här inbitna Clintan-älskaren. :) Men tänk om han hade varit 40 igen... *popachowchow*
    Nej, nej... Karln blir aldrig för gammal för mig. Tycker snarare han blir mer attraktiv för var dag som går.

• Doofie
    Bubsan skrev 2013-06-12 09:45:20 följande:
    Så gör jag med, sega och goda blir de då.
    Mmm, ja <3
    Mossan är djup här i Svergie ...
  • Kimona

Minns inte vem som skrev det, men testar nu popcorn (aromatkryddade såklart) och vitlöksdipp och ger tummen upp! :D

• Tjohalia03
    Chocoholica skrev 2013-06-12 20:36:58 följande:
    Nej, nej... Karln blir aldrig för gammal för mig. Tycker snarare han blir mer attraktiv för var dag som går.

Grand Torino var förmodligen den sista bilden av Clintan som het för min smak. Men "vi gillar olika" som de säger. ;)
    fucktard skrev 2013-06-12 20:32:42 följande:
    Clintan är ALDRIG dålig smak!

Här är det dock bara att hålla med.
  • poirot
    Hamingja skrev 2013-06-12 17:54:22 följande:
    Hmmm... Jag älskade gotisk-romantiska romaner av Victoria Holt, Dorothy Eden, Josephine Tey, Margit Söderholm och andra liknande författare när jag var ung, och ibland kan jag faktiskt läsa dem fortfarande... När jag bara vill ha enkel, kravlös avkoppling och eskapism. So shoot me!

Åh det gjorde jag också förr innan alla de böckerna försvann i någon flytt! Mycket avkopplande faktiskt -gräsmatta, filt, skugga och en kravlös roman!
  • Ernst Hugo
    poirot skrev 2013-06-13 19:09:39 följande:

Åh det gjorde jag också förr innan alla de böckerna försvann i någon flytt! Mycket avkopplande faktiskt -gräsmatta, filt, skugga och en kravlös roman!

Åh, ett känt ansikte. Snälla förklara vad det är för böcker? Förvånad
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • poirot

Alltså, jag har inte läst jättemånga harlequinböcker men utifrån de få jag har läst så skulle jag göra en jämförelse och säga att den stira skillnaden är att de där romanerna är ett bätte hantverk. De kan liksom innehålla samma ingredienser (t.ex. romans över klasshinder, brittiska högreståndsmiljörer, märkliga händelser som hjältinnan försöker reda ut etc. ) men åtminstone jag känner inte att min intelligens blir jätteförolämpad av dem på samma sätt.

Svar på tråden Vår dåliga smak