• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Kimona

Inte nu, men när jag var liten åt jag majonäs direkt ur burken och kunde blanda smör och sicker och smaska i mig framför TVn.

Idag är det enda jag kan tänka mig att jag käkar maktill i tomatsås som den ör, ned gaffel xD

Har ketchup på stekt ägg

• Kimona
    Opappan skrev 2013-05-14 23:56:57 följande:
    Jag gillar när spagettin och köttfärsåsen har fått stå i kylen ett dygn, det är som att smakerna blir bättre då:)

särskilt om pastan är blandad med köttfärsåsen medan den ligger i kylen, för då drar pastat åt sig av smakerna mmm

Så tycker jag om tårta/bakelser :) mycket godare dagen efter!
  • Doofie

Jag brukar öppna en påse ostbågar och låter dom stå över natten. Sen nästa dag äter jag dom. Dom smakar bättre då.

Mossan är djup här i Svergie ...
  • Kimona

Just det ja, älskar kebabpizza med pommes på och massor av sås.

Har ost på korv med bröd

Kan äta vitlöksost (färskost) som den är- direkt ur paketet

Och känslan man får på läpparna efter att ha mölat salt & vinegar chips

• Kimona
    Ernst Hugo skrev 2013-05-15 19:39:21 följande:
    Tycker iofs en näve grillchips är ännu finare i samma sits

Grillchips OCH choklad samtidigt <3
  • Kimona

Gillar icke tillagat bacon och wienerkorv :P

• Kimona
    Andromeda skrev 2013-05-19 01:27:22 följande:
    Jag gillar grillkrydda. Jag vet, åh nej, men så är det.

Sen gillar jag tonårsserier som Vampire Diaries och Pretty Little Liars.

Mitt kött ska vara genomstekt, jag hatar kött som är rosa eller rött i mitten. Jag skiter totalt i om det är fiiiint att ha det på det viset, jag äter mitt kött som jag vill.  

Vampire Diaries som är så bra! :O
  • Kimona

Fast nu tror jag att jag kommer alå det mesta. Jag äger faktiskt ett väggord. Svart. LOVE står det och i O:et kan man ha ett foto ^^

• Kimona
    Doofie skrev 2013-05-22 14:15:00 följande:
    Vem gör inte det!?! ;) kollar ibland på Buffy och vampyrerna och Sabrina tonårshäxan xD

Buffy är inte dålig smak! Episk kult ju :D
Svar på tråden Vår dåliga smak