Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Vill oxå klaga lite har så förbannat ont i höften !!! Å de blir bara värre .. Tydligen skulle jag ta det mer lugn (än vad jag redan gör) eftersom allt inte blivit återställt sen dottern.. Vilket gör att jag inte får ta i eller bära något tungt från å med för länge sedan hur ska de gå till ? Tycker inte jag gör något ändå.. Va å handla lite höstkläder till tösen idag så de är därför jag har ont.. Jag gick... Gu va kul resten av tiden kommer bli eller inte (inte å ha ont iaf )

• Novalie2013

Har för mig att det kostar som ett vanligt läkarbesök ? Men jag är inte säker när det är bm som skickat dig..

• Novalie2013

Höfterna för mig ... En riktig plåga .. Svanken har jag inte haft ont i vad jag kan minnas men med dottern sista veckorna hade jag lite ont men de berodde ju på tyngden istället..

• Novalie2013

Konstigt att de är så olika vart man är å går nånstans ..men skönt å slippa betala hela tiden..

• Novalie2013

Här är de bara gratis om bm skickar en.. Annars så får du betala precis som ett läkarbesök :-/

• Novalie2013

Får gratulera till att du blivit fru (och först vart jag fundersam om de va nån ny men såg jag att du bytt nick ) hahaha ja de är jättekonstigt första tiden när man ska skriva man, och sitt efternamn... Jag böt oxå så de tog lite tid å vänja sig med underskrifter . Vi hade ingen smekmånads resa eller nått, vi hade fullt upp å bygga ut kåken men nån gång kommer vi väl åka iväg tror jag

Själv sover jag som en kratta, bara vrider å vänder mig hela tiden ..

• Novalie2013

Jag gjorde ingen nytta alls men jag åkte iväg på en heldag med glädje å skratt med svärmor min önskar jag hade orken å lusten till att städa hemma men den finns inte där än... Imorn blir de BM kl 10.00 ska bli intressant å se vad hon säger

• Novalie2013

Hoppas min bm skickar mig till ul på kk . Har fortfarande rosafärgade flytningar .. Så de är ju nått som händer men vad?! Tror de är 3-4 dagar sen jag skrev att de börja va? Hatar att bli orolig, när man igentligen inte vet nånting

Svar på tråden BF Mars 2014